KPN ADSL Vangpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

manueldoppen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Ik kom hier echt niet uit!!
En telkens als ik mijn internetverbinding wil maken is het te laat om naar kpn helpdesk te bellen.
Is er mischien iemand die mij uit de brand kan helpen.
Want ik weet niet meer hoe ik verder moet?

Ik heb onlangs een internetverbinding aangeschaft van de KPN zogenaamd HETNET ADSL.
Ik ontving een pakket met alle toebehoren.
Alleen als ik een internitpagina open krijg ik steeds maar weer dezelfde melding

Uw ADSL-verbinding werkt correct.
Er is een probleem bij uw Internet Service Provider

Met daaronder deze tekst;

U bent terechtgekomen op een ADSL Vangpagina van KPN. Uw ADSL verbinding van KPN en uw ADSL modem werken correct. Uw gebruikersnaam is onjuist waardoor u niet kunt inloggen bij uw ISP. De ISP is een Internet Service Provider waar u een contract mee heeft afgesloten voor het kunnen surfen en e-mailen op het internet.

De informatie die u bij uw gebruikersnaam heeft opgegeven is niet correct. De tekst achter het '@' is niet ingevuld of niet juist ingevuld. Hierdoor kunnen we u niet verbinden met uw ISP. De juiste inloggegevens kunt u vinden in de welkomstbrief van uw ISP.

Wanneer uw serviceprovider KPN is: (o.a. Planet, HetNet, DirectADSL of Internet van KPN) vult u dan het volgende in.

Doe dit in uw modem, dit heeft niets te maken met uw e-mail gegevens:
(Of ik ben dom of.. Ik weet echt niet wat ik in mijn modem moet DOEN??)

Username/gebruikersnaam: kpn@direct-adsl
Password/wachtwoord: kpn

Probeert u dan nogmaals in te loggen.

Wanneer het nog steeds niet lukt, neemt u dan contact op met de helpdesk van uw ISP en geef de volgende melding door:

Onjuiste gebruikersnaam

Klik op onderstaande link om het telefoonnummer van de helpdesk van uw ISP op te zoeken.

Helpdesk Internet Service Providers.

Ik hoop heel graag dat iemand mij met dit probleem kan helpen en mij kan vertellen wat ik precies kan doen om dit probleem te verhelpen.

Groet,
Manuel

Niet zo moeilijk
inloggen in het menu van het modem door het ip adres in te vullen van het modem in je internet browser.
Zat er bij het toebehoren ook een cd???

Niet zo moeilijk
inloggen in het menu van het modem door het ip adres in te vullen van het modem in je internet browser.
Zat er bij het toebehoren ook een cd???

okeeeeeeee!
dat heb ik nog niet geprobeerd!
dank je wel
ik probeer het vanavond.

Groet.
Manuel Doppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan