KPN - BBned of BabyXL?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
502
Ik ga overstappen op een andere provider, Speedlinq. Ik kan bij mij thuis kiezen uit ADSL-2 bij KPN - BBned of BabyXL. Ik heb twee vragen (ik hoop dat ze op het juiste forum staan):

1. wat is het verschil tussen de providers KPN - BBned of BabyXL, m.a.w. welke kan ik het beste kiezen?

2. heeft iemand (goede, hoop ik) ervaringen met Speedlinq?

Alvast dank voor een antwoord! :D
 
De verschillen zitten hem in het gebruikte netwerk (per provider anders).

De ervaringen lopen zoals altijd sterk uiteen.Denk wel dat de HD duur is 0,70 cent per minuut en dat men zoveel mogelijk via e-mail doet.
 
Sterk afhaneklijk van de ervaring,een echt instabiel netwerk is er niet.
 
Hoi !

Ik werk zelf in de telecom, en verkoop dit product dan ook regelmatig.. Kpn zelf biedt het meest stabiele netwerk dus dan zit je sowieso goed. Speedlinq is tegenwoordig ook van kpn tenslotte, ook al is het eigen beleid behouden. Mij bevalt het op zich goed, alleen denk ik de configuratie van mijn modem niet helemaal juist is, aangezien mijn snelheid achterblijft.

Gegroet!
:D
 
Wat voor problemen kan ik met het modem verwachten en welke oplossingen zijn er (al) voor?
 
Hoi,

In mijn geval blijken de speedtests allemaal goed te zijn, dus leg ik mijn gebrek aan snelheid bij normaal internetverkeer weer bij hun neer. En ik had een probleem met mijn dns instellingen, maar die heb ik achteraf te pakken weten te krijgen, dus die heb ik evt voor je.

Greetz! :thumb:
 
Als je me de juiste instellingen wilt mailen, dan heel graag! :thumb:
 
Geen probleem, alleen heb ik vandaag koopavond, dus dat wordt helaas later op de avond. Ik stuur ze vandaag nog door, beloofd.

Greetz!
 
Wat voor problemen kan ik met het modem verwachten en welke oplossingen zijn er (al) voor?


Neem geen voorschot op je ellende,als je de instellingen volgt die ze opgeven,dan moet het lukken anders zien we je hier wel weer terug !
 
Voorschot op je ellende? Hoe bedoel je dat???

De instellingen waar ik het over heb komen van hun zelf af en worden niet standaard bij je modem geleverd hoor..
 
Maakt niet uit! Ik probeer het eerst met de standaard drivers, mocht dat geen soelaas bieden, dan probeer ik de andere drivers. Laat de drivers maar komen, hoor! Vandaag werd het geld voor het modem afgeschreven, ben benieuwd wanneer ik de lucht in kan met Speedlinq.
 
Laatst bewerkt:
Voorschot op je ellende? Hoe bedoel je dat???

De instellingen waar ik het over heb komen van hun zelf af en worden niet standaard bij je modem geleverd hoor..

Precies,het uitgangspunt is dat het gewoon goed gaat.
 
Ben ik helemaal met iedereen eens. Die instellingen die ik heb liggen, heb je ook alleen nodig als je straks niet op de site van speedlinq zelf kan. Dan moet je ff handmatig je dns aanpassen, en die instellingen heb ik op papier omdat we erg veel klachten hierover in de winkel kregen en ik er zelf ook niet op kon. Vandaar. Nu werkt alles prima en mijn snelheid is ook top. Papa is blij :thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan