KPN belbasis opzeggen, waarbij KPN op onbekend tijdstip ADSL van de lijn verwijdert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels1001

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2009
Berichten
7
Dag lezer!

Nu betaal ik 39 euro voor belbasis en adsl-verbinding.
Bij Online betaal je 17,50 voor adsl-verbinding met lijnhuur (zonder telefonie).
Daarom wil ik belbasis en tele2-adsl opzeggen. Dus ik bel KPN. (Op de website vragen ze dat.)

KPN zegt: 'We schonen uw lijn op. Dat betekent dat we uw huidige adsl-verbinding van de lijn verwijderen. Dit is een volledig geautomatiseerd proces, we kunnen dus niet zeggen wanneer dit gebeurt.'

Dit vind ik geen stijl. Ik wil niet dagen zonder internet zitten.
Ik heb de indruk dat KPN niet wil dat je opzegt, dat ze je aan het lijntje:rolleyes: houden.

Wat raden jullie mij aan?
Wat zijn jullie ervaringen met opzeggen bij KPN (in combinatie met ADSL)?

Alvast Hartelijk dank voor jouw reactie!
N.
 
Mijn eervaring? Ik heb al jaren helemaal niets met kpn te maken :)

Maar als je van provider wisseld, en een andere verbinding krijgt, moeten zij die wijziging regelen.
Niet jij.

Dan heb je een zo kort mogelijke onderbreking van de lijn / adsl.
 
Paul bedankt voor je reactie.

Maar als je van provider wisselt, en een andere verbinding krijgt, moeten zij die wijziging regelen.Niet jij.

Maar Online raadde mij aan dit te doen.
Als ik Online internet+bellen zou nemen, zouden ze het wel kunnen regelen. Met nummerbehoud.
mvgr. N.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan