frankwannet
Inventaris
- Lid geworden
- 6 jun 2006
okidoki..
succes:thumb:
succes:thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ohhhhhhh oke heel erg bedankt maarIk heb ook digitenne (UPC vind ik te duur voor die paar uur per maand dat ik tv kijk) en mijn beeld is goed op een 46 inch.
Als ik de antenne een meter verder zet, heb ik alleen maar blokjes.
Mijn TV heeft in het menu een optie om de signaalsterkte weer te geven. Als je dat aanzet en je loopt een beetje rond met de antenne, dan zie je vanzelf waar het signaal het sterkst is.
KPN heeft ook buitenantennes.
Ik heb ook digitenne (UPC vind ik te duur voor die paar uur per maand dat ik tv kijk) en mijn beeld is goed op een 46 inch.
Als ik de antenne een meter verder zet, heb ik alleen maar blokjes.
Mijn TV heeft in het menu een optie om de signaalsterkte weer te geven. Als je dat aanzet en je loopt een beetje rond met de antenne, dan zie je vanzelf waar het signaal het sterkst is.
KPN heeft ook buitenantennes.
Het spijt me voor degene die het plaatste maar hoe kan je nou serieus zeggen dat je even door de kamer moet gaan lopen met de antenne omdat dat een paar euro scheelt.....ik viel zo wat van mijn stoel af.....echt hoor.
Dan betaal ik maar wat meer maar geen gekloei met antennes en blokjes op mijn scherm.
mij maakt de prijs nii uit maar ik denk me ouders wel ik ben pas 13Het spijt me voor degene die het plaatste maar hoe kan je nou serieus zeggen dat je even door de kamer moet gaan lopen met de antenne omdat dat een paar euro scheelt.....ik viel zo wat van mijn stoel af.....echt hoor.
Dan betaal ik maar wat meer maar geen gekloei met antennes en blokjes op mijn scherm.
Niet iedereen heeft zo'n megasalaris als jij.
Dit voldoet prima voor mij, Digitenne heeft al meer zenders dan ik ooit zal kijken en het beeld is hier goed en zonder blokjes.
Als je de meegeleverde decoder via scart aansluit heb je waardeloos beeld maar via mijn Mediacenter met FireDTV tuner hoor je mij niet klagen.
Niet iedereen heeft zo'n megasalaris als jij.
wat is zon media center en waar kan je die kopen en wat is de prijs![]()
Inderdaad, dat heb ik als je al 3 jaar ziek thuis zit zonder werk.....![]()
ik ga staks even rond lopen met de antene het maakt mij nii uit hoor dat ik dat moet doen als jully een euro meer willen betalen prima
maar wij niet dus bemoeie er niet mee
(Y)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.