KPN Experia Box, ST780 zwart niet in router kunnen komen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Hallo allemaal, ik heb een vraagje.

Ik heb een KPN Experia Box, ST780 zwarte van hetnet/kpn. Als ik wil inloggen op de modem/router moet ik naar :

http://192.168.1.254/ gaan.stanaard zit hier geen gebruikers/wachtwoord in maar ik heb hier ooit een gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld maar die weet ik dus niet meer:confused: heb alle eigen compinaties al geprobeert maar geen 1 werkt.

Hij krijg ik het weer voor elkaar dat ik er nu weer in kom?

Een harde reset geven dat die terug gaat naar fabrieks instellingen doormiddel Reset knop achter op de KPN Experia Box gedurende +/- 15 seconden in totdat het Power-lampje rood brandt. Zodra het lampje rood brandt laat je de reset knop los. Nadat de reset voltooid is zal de KPN Experia Box als deze aangesloten is op het ADSL netwerk automatisch de actuele configuratie ophalen via www.kpn.com.

Of haal ik hier een bult ellende mee op de hals. Hoe dan ook ik moet eigenlijk weer in die router/modem kunnen komen en een andere oplossing zie/weet ik niet.

Als dit wel werkt door die reset komen dan wel weer de orginele wp2 codes /ssid enz erin? Dus als die klaar is dat ik daarna alle computers/wifi printer weer draadloos kan aanmelden?

Alvast bedankt groetjes Mike:thumb:

doe dit, gebruik een computer die wel is aangesloten op het internet, en tik in de adresbalk van je browser (internet explorer, firefox, google chrome enz) 192.168.1.1 als het goed is dan krijg je nu een aanmeld paneel, en tik je in als gebruikersnaam admin en als wachtwoord ook admin. nu zit je in de router. hier moet je het wachtwoord kunnen vinden. bijvoorbeeld bij security, bij elke router is het een beetje verschillend, dus kijk een beetje dan vind je het vanzelf

Hoi, lezen wat er staat! ik heb de zwarte en niet de zilvere:rolleyes::D

Waar jij over spreekt is de zilvere:) en dan erbij ik zoek de wpa2 code niet want die heb ik wel en staat ook op de box.. ik moet in de modem/router komen

Laatst bewerkt:
Het is al gelukt:D gedaan zoals ik zei en werkt allemaal weer:thumb:

mooi, dan is deze topic klaar. Sorry, van wat ik zei, het klopte niet...:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan