KPN Experia + Laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jefrijn

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2005
Hoi,

Ik heb een Experiabox van KPN (uit het internetplusbellen-pakket).
Alles staat goed ingesteld. Met mijn PSP zie ik het toegangspunt wel.. en kan ik verbinding maken, maar met een laptop (Fujitsu Siemens Amilo Li 1718) niet.

Hij vind het toegangspunt helemaal niet.

Wat moet ik doen?

Laatst bewerkt:
ik dacht dat er software bij dat pakket zat ofzo want mijn kennis precies zelfde probleem ziet met bepaalde computers de expiria box ook niet..

Hoi,

Ik heb een Experiabox van KPN (uit het internetplusbellen-pakket).
Alles staat goed ingesteld. Met mijn PSP zie ik het toegangspunt wel.. en kan ik verbinding maken, maar met een laptop (Fujitsu Siemens Amilo Li 1718) niet.

Hij vind het toegangspunt helemaal niet.

Wat moet ik doen?

Als je Psp hem wel ziet wil zeggen dat je experiabox het goed doet. Mijn idee is dat je draadloze interne netwerkkaart van je laptop uitstaat. Hoe je deze aanzet vind je in de gebruikershandleiding van je laptop meestal de Fn toets en dan de F2 toets tegelijk intoetsen gaat je kaart aan. Dit kan ook een andere toets wezen en of een andere toetsen combinatie maar deze staat dus in de gebruikershandleiding van je laptop. Succes. :thumb:

Tja, maar als er wel wordt gezocht, maar er wordt niks gevonden is de oplossing dus niet om de kaart aan te zetten..:confused:

Heb je de software gebruikt die op de CD meekwam bij het installatiepaket van InternetPlusBellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan