KPN Experiabox AVR7519 poorten openzetten voor PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeffFR1989

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2010
Goeiedag,

ik woon sinds kort op mezelf en heb nu dus ook een nieuw internetabbonement. Echter heb ik KPN en kreeg ik de Experiabox AVR7519 geleverd. Echter geeft dit veel problemen bij spellen als COD en FIFA. Het vinden van tegenstanders is erg moeilijk en tijdrovend.

Nu heb ik mijn nat type al van 3 naar 2 gekregen, maar is mijn nat type in het spel zelf nog altijd strict. Ik heb gister de hele avond het internet afgespeurd naar een oplossing, maar tot op heden is het me nog steeds niet gelukt. Kan iemand mij uitleggen wat ik precies op mijn ps3 moet instellen en wat op de router zelf. Het liefst met voorbeelden als het kan. Ik hoop dat er iemand aanwezig is die hetzelfde probleem heeft (gehad).

Bij voorbaat dank,
Jeffrey

Op portforward.com moet je ff klikken op ''port list'' en daar bijv. zoeken naar (ctrl+f) ''fifa''. Daar staan meerdere getallen achter: de getallen in te eerste kolom moet je bij de router invullen als TCP poort (tabblad internet(?)> portforwarding), doe hetzelfde voor de getallen in de laatste kolom, alleen dan als UDP poort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan