kpn expiria box

Status
Niet open voor verdere reacties.

basbruss

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2012
hallo allemaal ik heb een vraagje heb sinds 2 weken nieuwe laptop een packard bell gekocht voor me vrouw maar blijft niet verbonden op internet heb een expiria box van kpn 3 dagen geleden zelfs een nwe gehad maar wil niet op internet blijven bij mijn buurman wel die heeft ziggo word er een beetje moe van hoor graag wat mvg bas:(

wel de juiste key gebruikt.
Kun je in de experiabox komen?

enne nog even dit de vaste pc werkt goed de oude laptop van mijn vrouw ook en de mini laptop van mijn oudste zoon ook verder staat er niks op spelcomp of zo gr bas

de betreffende laptop heeft eerst wel internet?

of kom je er helemaal niet op?
als je er helemaal niet op komt, wees dan zeker dat je de juist sleutel WEP/WPA/WPA2 hebt

nog steeds wisselend internet op packard bell laptop met opstarten werkt het voor paar min dan weer niet dan weer wel enz enz koop je iets voor paar honderd euro lig nu 2 weken in de kast zucht

kun je eens kijken als je internet wegvalt,
bij win7 rechtsonderin de 2 computertjes, dan kom je geloof ik in het netwerkcentrum, kun je die eens naar problemen laten zoeken?
deze is toch meestal vrij duidelijk in wat het probleem is, maar vrij onduidelijk in hoe het oplossen gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan