kpn internet sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan is het wel raar hoor,zou kpn maar effe bellen
het is ook zeker raar want ze staan bekent om hun goede internet.

dit internet is bij mij ouders thuis dat heel sloom en ik heb sinds twee weken internet van kpn in mij eigen huis zelf de abonnement perfect snel heid maar ik vroeg mij af want ik heb nieuwe modem thuis mij ouder hebben thomson speedtouch 780
ik heb een nieuwe van kpn ARV7510 dacht misschien licht het daaraan

overstappen.
ik heb hier ook kpn via kabel haal ik 6 mb per seconde
en draadloos 0.32/2 mb per seconde

net met kpn gebelt vertelde dat ik het modem in de meter kast moet zetten en daar ik het verleng stuk kabel uit moet hallen
hij heeft het alle tijd alle gedaan waarom nu niet dan

In de meter kast!?
Dat heeft toch niks met een netwerk te maken maar met stroom...
Doet die het nu wel beter dan?

alle kabel los treken in huis ben ik niet van plan om dat hij zegt dat veel ruis op de lijne hier door lager word

Volgensmij is de kpn wat aan het ***len.
Ik zou een lagere prijs eisen voor het internet wat je nu hebt dan.

Dan is het wel raar hoor,zou kpn maar effe bellen
het is ook zeker raar want ze staan bekent om hun goede internet.

Kpn goed internet? Laat me niet lachen!
Wij hadden eerst 1,5 mbps van kpn, haalden 0,9.
Nu hebben we 8,0 mbps, halen 0,5!

Volgens mij is het inderdaad zo dat je kabel niet te lang mogen zijn. Zo schijnt het ook dat je tussen de modem en het aansluitpunt in de muur geen verlengsnoer mag zitten. Of misschien zit je te ver van de wijkcentrale?!

Neem gewoon kabel, man! Daar haal ik altijd een fijne snelheid uit.
En in de daluren vaak zelfs 2 keer zoveel!

KPN heeft wel gelijk.
Voor adsl is het belangrijk dat de draad tussen isra punt en modem zo kort mogelijk is.
Bij mij hangt het modem ook in de meterkast.
Daar zit ook het isra punt.

Bij mij zit het ISRA punt vlak naast de deur naast de voordeur, en niet in de meterkast :)

Nutteloze toevoeging, maar goed, ik zie hier zoveel nutteloze reactie's staan die van geen kant kloppen ;)

->

KPN de beste internet leverancier? Er is (net zoals antivirus) geen 'de beste' in het leveren van internet. Er zijn verschillende maatschappijen, die ongetwijfeld allemaal een draadje voor het internet hebben in de buurt (hangt er vanaf in welke regio je zit). Sommige providers kunnen goedkoper leveren, sommige zijn duur (KPN).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan