kpn internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnyplayer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
1
Hallo . Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een account voor internet bij de KPN kan stoppen.
Ik woon al meer als een half jaar in het buitenland en ben geen inwoner meer van Nederland. Maar mijn KPN internet account blijft gewoon door gaan . Automatische betaling elke maand een bedrag van meer dan 40 euro Ik heb al mails gestuurd naar de kpn maar krijg geen reactie.. Wie weet er raad op dit kostbaar account.
 
aangetekend briefje sturen en domiciliering bij de bank stop zetten ...
btw, wie werkt met domiciliering ? :rolleyes:
 
Hallo . Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een account voor internet bij de KPN kan stoppen.
Ik woon al meer als een half jaar in het buitenland en ben geen inwoner meer van Nederland. Maar mijn KPN internet account blijft gewoon door gaan . Automatische betaling elke maand een bedrag van meer dan 40 euro Ik heb al mails gestuurd naar de kpn maar krijg geen reactie.. Wie weet er raad op dit kostbaar account.

Hoi,

Schriftelijk én aangetekend álle contracten opzeggen.
Ik heb meerdere keren meegemaakt dat klanten het ófwel alleen telefonisch, ofwel schriftelijk maar zónder aantekenen hadden gedaan.
KPN heeft er een handje van om in die situaties te doen of hun neus bloedt en je hebt vervolgens geen poot om op te staan.
Nadat je hebt opgezegd, de automatische incasso direct beëindigen. Mocht je nog moeten betalen op basis van de opzegtermijn, is er nog niks aan de hand want dan sturen ze wel een nota. Met betalen daarvan stop je uiteraard zodra je geen verplichting meer aan ze hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan