KPN klacht

Status
Niet open voor verdere reacties.
L.s.

Als ik zie dat er een forum lid de moeite neemt om in een uitgebreid schrijven zijn problemen voor te leggen
Wie bent u dan meneer ""Breezer"" om te zeggen dat het niet de bedoeling is dat andere nummers van KPN gekozen kunnen worden om het doel te bereiken
Ik zet bewust geen nummers op dit forum
en bepaal zelf wel wie IK helpen wil
groet Rien :thumb:

Ten eerste is hij mod hier op Helpmij.
Ten tweede, als het bij KPN doorkomt dat hier "via" Helpmij dergelijke nummers beschikbaar zijn, dat Helpmij dan verantwoordelijk ervoor wordt gehouden, omdat er niets tegen gedaan is om dergelijke informatie niet te laten verspreiden.

Ook al zet je de nummers zelf er niet neer, je geeft wel de mogelijkheid om er aan te komen.

Ik geloof dat ik heel wat heb losgemaakt om hiermee te starten, vrienden:rolleyes:

Mijn advies is gewoon een monteur bestellen als er problemen zijn. Dan worden er daadwerkelijk aansluitingen gecontroleerd en apparaten getest en je kunt hem er persoonlijk op aanspreken, over je probleem.

Laten we hiermee stoppen a.u.b. wij kunnen op internet, het werkt..............

Bedankt voor de reacties.

Denk je dat er om die tijd nog 100den mensen werken? Het is natuurlijk vervelend dat het allemaal zo lang duurt, maar om dan zo laat te bellen en gelijk een medewerker te verwachten.....

Volgens mij heb je volkomen gelijk... maar als ik om rond 7 uur bel.. wat dan??

Op dit moment heb ik 7 dagen geen telefoon en niemand bij KPN kan mij helpen..
Is bellen op een bepaalde tijd dan belangrijk?

Misschien kunt U Breezer mij hierin adviseren zodat ik me toch nog enigsinds geholpen voel.
Ik heb geen Telefoon... en KPN weet ook niet hoe of wat..
Een nieuw telefoonnummer kan ik niet aanvragen want de lijnen zijn bezet.. (nieuwbouw 2006). De lijn komt vrij als IPB is verwijderd maar wie doet dat en wanneer??
Volgens HD gebeurt er niets..

Breezer, gezien uw reactie lijkt het dat u de kennis heeft en ik wil u dan ook vragen deze te gebruiken in positieve zin en uiteraard begrip voor de situatie..

Wat kunt U mij adviseren..?

AD

Ik geloof dat ik heel wat heb losgemaakt om hiermee te starten, vrienden:rolleyes:

Mijn advies is gewoon een monteur bestellen als er problemen zijn. Dan worden er daadwerkelijk aansluitingen gecontroleerd en apparaten getest en je kunt hem er persoonlijk op aanspreken, over je probleem.

Laten we hiermee stoppen a.u.b. wij kunnen op internet, het werkt..............

Bedankt voor de reacties.

Inderdaad heb je wat los gemaakt.. althans het was al aanwezig.. maar je gaf de ruimte en gelegenheid.. :thumb:

Het is dus niet jouw verantwoordelijkheid..
Jouw advies is ook begrijpenlijk maar gezien de reacties is dat station allang gepasseerd..
Jouw oproep om te stoppen omdat de meeste op het internet kunnen is begrijpenlijk maar dat lost niets op aan de problemen bij de mede forumgebruikers..

Henke, bedankt voor je inzet..

Groet van Ad

Volgens mij heb je volkomen gelijk... maar als ik om rond 7 uur bel.. wat dan??

Op dit moment heb ik 7 dagen geen telefoon en niemand bij KPN kan mij helpen..
Is bellen op een bepaalde tijd dan belangrijk?

Misschien kunt U Breezer mij hierin adviseren zodat ik me toch nog enigsinds geholpen voel.
Ik heb geen Telefoon... en KPN weet ook niet hoe of wat..
Een nieuw telefoonnummer kan ik niet aanvragen want de lijnen zijn bezet.. (nieuwbouw 2006). De lijn komt vrij als IPB is verwijderd maar wie doet dat en wanneer??
Volgens HD gebeurt er niets..

Breezer, gezien uw reactie lijkt het dat u de kennis heeft en ik wil u dan ook vragen deze te gebruiken in positieve zin en uiteraard begrip voor de situatie..

Wat kunt U mij adviseren..?

AD

KPN beloofd 100% uptime van de telefonie.
Als ze het probleem op het moment niet op kunnen lossen dan dienen hun iets vervangents te leveren.
Wat je denk ik het beste kan doen is een aangetekende klachtenbrief schrijven. Daarvoor moet getekend worden, dus je kan dan ook nagaan of deze aangekomen is.

Jammer dat er zoveel tijd overheen gaat alvorens de brief gelezen is
Ik zou het telefonisch zien te klaren, door de juiste vragen te stellen kom je van zelf bij de goede afdeling ( als u mobiel belt dan kunt u meteen even vragen waar de factuur van de exta kosten heen moet)
je hebt er de keuze uit

analoog , Isdn , adsl, IPB ,
dus zomaar een klacht sturen is te vergelijken met de postcode loterij
OOit heb je prijs

sterkte rien

Laatst bewerkt:
IPB KPN

De Mailserver ligt er al dagen Uit.. dus geen mails
Berijkbaarheid STORING helpdesk is nul komma nul!
Ze zijn bij storingen onberijkbaar en als men belt wordt de lijn afgebroken..
Begrijpenlijk, want gezien de oneindige klachten (en dat wordt steeds erger) willen ze hun klanten niet meer al teveel te woord staan..
Trouwens wat hebben ze dan te melden??
Misschien dat er weer storing is..?
Maar dat wist de klant toch al?

Zelf heb ik het vermoeden dat KPN wat IPB betreft vele verkeerde keuzes heeft gemaakt en dat uit commerciele belangen.
Toen het systeem nog niet goed werkte hebben ze wat reclame betreft geschreeuwd van de hoogste daken en zelfs gemeld dat alles goed werkt en dat het totaal te vergelijken is met de al bestaande analoge lijn.. (dit was dus een jaar geleden..)

Dus niet... (dus alweer een jaar later)
Klanten hebben dus onjuiste informatie gehad..
Het wordt steeds slechter en slechter..

KPN was bang dat de klanten naar de concurenten gingen (gaan).
Er is een energetische wet.. ALLES HEEFT EEN TEGEN BEWEGING !

KPN is dus niet aan het opbouwen maar aan het afbreken..
(niet volgens mij hoor.. het is die energetische wet :wink: )

Nu ook weer.. veel reclame.. KPN SLUIT JE AAN..
Persoonlijk vind ik het erg triest voor woorden..
Hoe harder men schreeuwt hoe meer lucht verplaatsing..

Er zijn (slimme) profiders die ADSL verkopen incl. GRATIS internet telefonie.. Dus als het niet werkt, kan de analoge telefoon worden gepakt en altijd worden getelefoneerd..
Deze profiders zijn ook commercieel maar waarschijnlijk veel verstandiger.
Want ook zij weten dat het nog niet goed functioneerd.
Hun klanten zullen niet mopperen.. want het is GRATIS!
En een oud spreekwoord zegt...
EEN GEGEVEN PAARD... ZET JE OP STAL VOOR LATER :)

Ik heb mijn sweep naast mij en de rijbroek alvast aan..
Alleen zal mijn paard nooit meer KPN heten..

AD

Geachte mensen met problemen met IPB (Internet Plus Bellen).

Kpn heeft nog een andere variant op IPB bedacht, en wel ZIPB XL (Zakelijk Internet Plus Bellen). Het gaat hier om bellen en internetten via VODSL. Hierbij word een modem (RAD LA110) geleverd die voorzien is van 4 ISDN poorten. Dat wil zeggen dat er maximaal 8 telefoonlijnen beschikbaar zijn.

3 weken geleden begon de ellende, de telefoon stond bij ons op de zaak roodgloeiend. Alle de door ons aangesloten ZIPB klanten belden met klachten over wegvallende lijnen en uitval internet. We zijn 1,5 week bezig geweest met uitzoeken en vervangen van de modems, want volgens KPN moest alles goed werken. Na 2 weken kwam het hoge woord er uit bij KPN, ze hadden problemen met de gateway voor de 03 nummers.

Tijdens de cursus vorige week hieover natuurlijk vragen gesteld. Waren er nog druk mee bezig het probleem te verhelpen. Of eigenlijk een programeur in het vere oosten. Ook bleek dat de monteurs van KPN de modems niet goed ingesteld hadden, want er waren inmiddels verschillende parameters aangepast.

Kortom bedenk altijd dat het altijd erger kan.

Groetjes Erik Rothuis

Andere klacht KPN

De horken KPN hebben besloten om voortaan voor hun acceptgiro/telefoonrekening 1,25 (omgerekend ongeveer 2,75 gulden!) in rekening te brengen - wat kun je als consument hiertegen doen? Wat zijn je rechten? Weet iemand dat??? Ik heb wel overwogen om een machtiging te tekenen voor automatische afschrijving, maar er schijnt nogal veel fout te gaan - en altijd ten nadele van de klant! (Ook over UPC gehoord, trouwens!) Dus vandaar dat ik dit niet wil!

Weet iemand dus wat hiertegen te doen valt??? Groetjes, Liesbeth

Ze staan gewoon in hun recht. Als zij willen dat er een betaling komt omdat je een accepgiro wil hebben, dan mag dat.
Automatische afschrijving is makkelijker voor de provider, dan hoeven ze geen 'rekening' meer te sturen.

Over het algemeen gaat het niet fout bij automatische afschrijving. Het zijn alleen de gevallen waarbij het fout gaat waar jij over hoort.
Het enige waar je goed op moet letten is of het geld wel afgeschreven wordt. Want het wil soms wel eens voorkomen dat een automatische incasso geweigert wordt. Dit is dan niet de fout van de provider over het algemeen, maar van de kant van de bank/klant, omdat het bedrag er niet afgehaald kan worden.

En als ze verkeerd afschrijven dan heb je altijd nog 30 dagen om het zelf terug te laten storten. Daar zitten geen kosten aan en kan de (Post) bank gewoon voor je doen. Sterker nog als online bankiert kan je dat heel makkelijk zelf.

ADSL Bellen een probeel met de KNP

L.s.

Als ik zie dat er een forum lid de moeite neemt om in een uitgebreid schrijven zijn problemen voor te leggen
Wie bent u dan meneer ""Breezer"" om te zeggen dat het niet de bedoeling is dat andere nummers van KPN gekozen kunnen worden om het doel te bereiken
Ik zet bewust geen nummers op dit forum
en bepaal zelf wel wie IK helpen wil
groet Rien :thumb:

Beste Rien

Ik heb momenteel ook een probleem met internet + bellen. Heb ik nummers toiegewezen gekregen waar ik niets mee kan. Dwz twee van de vier nummers zouden op elkaar lijken maar dat heeft de KPN niet gedaan. U weet wel een nummer als hoofd nummer en een voor de fax met een nummer verschil.
Nu wordt ik van afdeling naar afdeling doorverbonden en niemand kan het oplossen. Men wil het wel afkopen, maar daar schiet ik niets mee op.

Kunt u me aan een contactpersoon helpen die het wel kan oplossen??

vriendelijke groet

Geen Telefoon

Wij hebben een vraag aan Rien Janssen

Sinds zaterdag 02-02-08 hebben wij geen telefoon.Ons nummer is uit de lucht genomen,
en er moet een nieuw account worden aan gemaakt,aldus de storingen dienst van KPN
Al sinds oktober 2007 hebben wij problemen.
Dan geen internet en nu geen telefoon ook problemen met inloggen bij kpn enz.
Wij willen aan u vragen of u ons het telefoon nummer kan vertellen waar we verder mee kunnen komen.
Zodat ook wij weer een tevreden klant kunnen worden bij KPN.

Alvast bedankt Henk en Ellen

Laatst bewerkt:
kpn

Henk en Ellen

Graag geef ik je de telefoon nummers zodat je problemen opgelost worden
daar ik het niet wenselijk vind de nummers in het forum te plaatsen.
Wil ik vragen om hier te reageren zodat ik je kan helpen.
Geloof me dat er veel medewerkers zijn bij KPN die het graag goed willen doen, de explosieve groei is debet aan de klachten
Dat er veel klachten zijn moet je ook in relatie met de aanvragen zien
Als consumenten rubrieken met aantallen klachten strooit dan wordt er niet bij gezegd over welk % het gaat

Verder probeer bij uw gesprek altijd de naam te noteren van de gene die u aan de lijn hebt

Neem geen genoegen met iemand van het call center zij zijn slechts instaat u aan te horen en een zogenaamde ticket te maken( korte omschrijving van de klacht) voor een hoger gelegen afdeling

Groet veel sterkte
Ik mag zeggen dat vanaf aug 2006 ik geeeeen storingen meer gehad heb en alles voortreffelijk werkt

Laatst bewerkt door een moderator:
klachten KPN

Hallo Rien Janssen

Misschien wil je op ons eigen email adres reageren welke telefoonnummers wij kunnen bellen.
Email adres ellen0874@hotmail.com

Bijvoorbaat dank.

Groeten Henk en Ellen

Het is niet de bedoeling om e-mail adressen hier neer te zetten. Vragen worden publiek gesteld. Uiteraard mag je elkaar gewoon mailen, maar doe dit dan buiten het forum om en vraag het niet in dit topic.

Dit topic gaat overigens op slot, want hij wordt telkens na zoveel maanden weer omhoog gekickt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan