kpn of ziggo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een makkelijke keuze: Ziggo!

Omdat:

- het goedkoper is
- je downloadsnelheid bij kabelinternet echt de aangeboden snelheid is, bij ADSL moet je het maar afwachten
- digitale tv van Ziggo is echt veel beter dan Digitenne

mr music

ik heb nu ziggo en heb er geen goede ervaring mee.

daarom wil ik naar kpn.

maar vind je echt ziggo beter?

owja mag ook een andere provider zijn.

alvast bedankt voor je snelle reactie!:thumb:

Ook ik zit bij Ziggo naar volle tevredenheid en mede om de redenen die al genoemd zijn.Digitenne is lang zo goed niet als kabel. Mijn buurman heeft het en als ik bij hem ben zie ik heel vaak storingen en daar komt bij dat Ziggo veel en veel meer zenders aanbied. De snelheid die ze beloven krijg je ook en in mijn geval nog hoger ook.
Wat voor problemen heb je met Ziggo nu dan?

ik zit ook al jaren bij Ziggo(multikabel
ziggo is een afgang,ben al 2 maanden bezig om mijn goede snelheid te krijgen
ze beloven van alles ,maar doen niks
mijn advies laat ziggo links liggen
waardeloze firma belachelijk gewoon

hallo

ik wil gewoon alles in 1 want

ik heb nu alleen internet en tv van ziggo maar ik wil ook telefonie er bij want dat is veel goedkoper.

dus wat is het beste voor alles in 1??

Het is allemaal zo moeilijk.
Van elke provider zijn er zowel tevreden als ontevreden klanten, of het nu om Ziggo, KPN, Telfort, XS4All, Tele2, Comuserve welke provider dan ook gaat.

Maar onafhankelijk van elke provider is onderstaande een vast gegeven:

1) bij kabel-internet heb je veel meer kans de aangeboden download-snelheid te halen dan bij ADSL. Daarbij speelt o.a. de afstand naar de telefooncentrale en de kwaliteit van het koper een zeer grote rol!

2) Digitale tv over de kabel is vele malen beter dan door de lucht

Tja, het beste ?
Je ziet het al hè....twee tevreden gebruikers van Ziggo en eentje waar het helemaal niet loopt.
Ik adviseer nog steeds Ziggo maar kan in het geval van Bertus ook begrijpen dat hij dat niet doet. Wij wonen in het gebied van Ziggo en zowel buren en familie hebben geen problemen maar je hoort inderdaad ook andere verhalen. Dus wat moet je??

Dat zal niet lukken...

In jouw regio heb je OF Ziggo OF UPC, niet allebei

Ook ik zou je Ziggo aan willen raden. Heb er nooit problemen mee ( o toch wel, tijdens de overgang @home->Ziggo, maar dat is nu allemaal opgelost)
Zoals al door anderen is aangehaald, digitene haalt bij lange na niet de kwaliteit als digitale televisie via de kabel. Zeker als je een beetje kwaliteits TV hebt ga je het verschil erg duidelijk zien.

Nog een kleine tip...gebruik je weleens nieuwsgroepen? Die krijg je bij Ziggo erbij (met een goede retentietijd en complete downloads) terwijl bij 95% van de ADSL aanbieders er geen nieuwsgroepen beschikbaar zijn.

Bij Ziggo hou je, naast de digitale TV ook gewoon de analoge tv. Bij digitene moet je voor iedere TV apart een ontvanger hebben.

Laatst bewerkt:
hallo

ik wil dus internet en TELFONIE en tv

en ik wil altijd gratis bellen wat niet kan bij ziggo als ik nu effe snel kijk:shocked:

dan valt ziggo af

want bij ziggo is het gratis bellen met ziggo abonnees

Laatst bewerkt:
Bij Ziggo kan je ook altijd gratis bellen hoor. Heb ik ook.....

19.95 inclusief onbeperkt bellen en internet kan je kiezen uit drie pakketen dus maar net wat je wil.

Laatst bewerkt:
Ziggo heeft een gratis nieuwsgroep...

wel een beperkt aantal GB per maand maar goed....

mijn vader heeft ook ziggo en zijn verbinding is razendsnel...

hij heeft het goedkoopste pakket en de meeste downloads gaan met 1.4mbps (afhankelijk van waaraf je download natuurlijk) ik weet zelf niet waarom :P

makkelijke keuze toch.
ziggo natuurlijk. kpn sluit mensen af zonder ergens van af te weten.:mad:
mijn ouders allebei 70 plussers zijn afgesloten bij kpn (en ja voor de leuke reacties, de rekeningen zijn betaald;)), 3 weken van bellen en internet.
ze zijn half jaar geleden overgestapt van ziggo naar kpn, hadden ze nooit moeten doen.
je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
ik zelf al jaren lang ziggo gebruiker en nooit geen problemen

beste helpmij'ers

ik heb deze tocpic geplaatst voor jullie mening over kpn of ziggo?

Ik heb wel het liefste alles in 1.

dus wat is het beste internet wat bij mij past?

Alles in 1 (telefoon, TV en internet) is af te raden, tenzij het u er alleen om gaat om de goedkoopste oplossing te hebben.
Het probleem met alles-in-1 oplossingen (voor wat dan ook) is dat als er 1 ding niet werkt meestal de rest ook niet werkt. Daarnaast gaat bijna altijd op dat hoe complexer iets is, en 3-in-1 is complexer qua techniek dan alle drie de zaken gescheiden, hoe sneller er iets mis/kapot kan gaan.
Voor alles-in1 TV-Tel-internet komt er nog eens bij dat het principe van schoenmaker-blijf-bij-je-leest opgaat.
Ziggo is van nature een TV-kabelaar, KPN een telefoon-expert en een provider zoals XS4ALL van huis uit een internet-expert is.
Als het je niet om het geld gaat. maar de allerbeste kwaliteit voor alle drie die zaken en de minste problemen, dan adviseer ik deze drie partijen voor de respectievelijke producten.

Laatst bewerkt:
Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan