kpn probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bergwout

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Hallo,
de laatste paar dagen is het internet gewoon slecht, hij valt ook een paar keer weg en dan moet ik een paar keer mijn draadloze verbinding opnieuw verbinden maar als hij weg valt blijft rechtsonder er nog wel verbinding dus ik denk dat het aan kpn ligt, heb al 3x proberen te bellen maar heb het opgegeven voor even, want als ik bel vragen ze een momentje gaan ze volgens mij intussen iemand anders helpen en jij blijft maar doorbetalen als jullie specificaties nodig hebben vraag het maar.
alvast bedankt bergwout

Hallo,

Wat voor draadloze router heb je en wat voor modem?
Of heb je een router met ingebouwd modem?

Groetjes, WDHBGS

het enigste kastje wat voor internet zorgt is die thomson speedtouch 780, dit is het draadloze modem volgens mij dat door kpn gratis op leen word bijgeleverd

Ok, ik zal kijken voor een oplossing.

Groetjes, WDHBGS

@bergwout,

Het is altijd eerst handig om een pen te pakken en met de punt van die pen het modem te resetten, in het reset gaatje aan de achterkant.
Hou de pen dan 30 (het liefst 90) seconden daarin.

Helaas moet je dan wel alles van je internet-verbinding opnieuw instellen.

Dus het is eerst handig om de brieven waarin de informatie over je internetverbinding van KPN instaat erbij te pakken.

Groetjes, WDHBGS

Laatst bewerkt:
oh heb ook wat metingen gedaan dmv speedtest.net
de uitslag:
laptop: | vaste computer:
65 ping |31 ping
2.89 mb/s download |2.95 mb/s download
0.53 mb/s upload |0.53 mb/s upload
het is kpn basispakket, en staat op de site dat de upload kan oplopen tot 1 mb/s en de download tot 8 mb/s

@bergwout,

De speedtest.net resultaten zijn gewoon goed.
Want 8 mb/s downloadsnelheid is de maximale snelheid die mogelijk is, maar in de werkelijkheid ligt de downloadsnelheid (en de uploadsnelheid) een stuk lager, dat is bij iedereen zo.

Dus dat is normaal.

Groetjes, WDHBGS

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan