kpn router inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pollie1997

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
hallo

ik ben gisteren overgestapt van kpn koper naar kpn glasvezel. hierbij hebben wij ook een nieuw kastje gekregen. arcadyan nog iets.. die ook wel de kpn experia box v8 word genoemd.
nu wou ik inloggen in de router omgeving 192.168.2.254. en heb ik daarbij mijn oude router ww die ik had ingesteld ingevoerd. daarmee kon ik niet inloggen en toen ik het standaard blanco laten had geprobeerd deed die het ook niet. hebben jullie een oplossing voor dit probleem. want ik zou graag kunnen inloggen om de gegevens te kunnen veranderen. werkt een resett??

mvg

Je hebt usernname KPN of kpn zonder wachtwoord al geprobeerd?

KPN met hoofdletters staat er standaard in en dat kan ik niet veranderen. En ik heb hem al een keer leeg gelaten. Dat bedoelde ik met blanco. Nog meer oplossingen

Mogelijk dat het wachtwoord op de onderkant van het apparaat staat, anders even KPN contacten

Er staat niks op de onderkant van het apparaat. Werkt misschien een reset?

Reset werkt wel degelijk, en misschien heeft de monteur het wachtwoord wel ergens voor je opgeschreven.

Zo niet, dan inderdaad resetten (knopje ingedrukt houden tot je een harde klik hoort) en dan kan je inloggen met KPN / blanco veld.

Bij de eerste inloggen op je Experiabox had je niks hoeven doen inderdaad !! Staat geen WW ingesteld en kan je later pas aanmaken in het menu.
Een harde reset zoals mijn voorganger al zei werkt wel degelijk op deze box......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan