KPN televisie, derde televise aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Ik overweeg een KPN All in one- glasvezelabonnement te nemen. Staandaard krijg je twee decoders. Ik heb echter een derde televisie in huis, die ik nauwelijks gebruik. Nu is dat analoge ontvangst, maar ik heb begrepen, dat dat bij KPN niet mogelijk is. Ik weet, dat ik een derde decoder kan aanschaffen, maar voor die paar keer per jaar dat ik die televisie gebruik is dat een beetje zonde. Kan ik vanaf de tweede decoder het signaal splitten en een kabel doortrekken naar de derde televisie?
 
Als je genoegen neemt met hetzelfde beeld als op de 2e tv wel. In alle andere gevallen zul je toch echt een 3e decoder moeten hebben.
 
Ik denk zelfs, dat de kwaliteit minder zal zijn. Maar dan kan ik televisie 2 en 3 onafhankelijk van elkaar gebruiken?
 
Ik weet het niet. Ik overweeg op KPN over te gaan, maar heb geen idee hoe hun decoders werken. Telfort werkt zonder card.
 
Uiteraard heb ik KPN als eerste gebeld, maar dan heb je ook twee verschillende antwoorden te pakken. Ik ben nu aan het bekijken wat het juiste antwoord is en hoop dat hier te horen van mensen, die er ervaringen mee hebben en geen commercieel belang hebben. ;)
 
Hopelijk heeft iemand het en komt ook nog eens hier kijken..........
 
kpn werkt niet met kaarten maar met hd ontvangers plus een experiabox
als je vanuit 1 kastje naar een 2e tv gaat dan zie je op beide toestellen hetzelfde.
Het is dus niet zo dat je op toestel A naar zender 1 kijkt en dan op toestel B naar zender 2 Toestel B ziet dan ook zender 1.
 
Dit al gelezen?

https://bestellen.kpn.com/pakketten/standaard/alles-in-1?campaignid=ps1600#N14

Je kunt een extra TV(s) draadloos aansluiten.
Standaard 2 HD tv-ontvangers in bruikleen
Interactieve TV van KPN

Wil je de nieuwste films en series bekijken en programma's live pauzeren? En met één druk op de knop programma’s opnemen én terugkijken op TV, laptop, tablet en smartphone? Interactieve TV van KPN maakt dit mogelijk.

2 HD tv-ontvangers inbegrepen

Bij Alles-in-1 ontvang je standaard 2 tv-ontvangers in bruikleen t.w.v. € 199,- per stuk, één per TV. Meer TV’s in huis? Voor slechts € 4,- per maand extra krijg je een extra tv-ontvanger.

Geen extra kabels meer in huis

Wil je je tv-ontvangers draadloos in huis aansluiten? Je kunt de Draadloze Verbindingsset voor 1 televisie (€ 70,-) of voor 2 televisies (€ 100,-) tijdens je bestelling toevoegen.
 
Ja, maar zoals ik schreef vind ik 5 tientjes per jaar zonde van het geld voor een televisie, die ik zelden gebruik.
 
Ik heb inderdaad ook in de keuken een tablet op de wand met TV! ook via internet (telfort glasvezel app) daardoor had ik geen 3de decoder nodig!
tevens spotify en draadloos via bluetooth geluid naar de speakers op de kast ;)

MvG
Thijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan