KPN webmail --> instelling wijzigingen mbt verwijderen van mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mechel

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
Vraag: op mijn laptop (Mac) heb ik 3 mailadressen waarvan de berichten binnenkomen (Safari). Google mailadres, one com mailadres en KPN. Als ik van de 1ste 2 mailadressen, mailtjes verwijder dan zijn ze overlag weg. Uit de officiële mailbox, gsm etc. Van KPN blijven ze staan op mijn gsm en als ik in de mailbox van KPN webmail kijk, staan ze daar ook nog in.

Waar kan ik mijn instellingen wijzigen, zodat als ik op mijn laptop mail (KPN) verwijder dit ook gelijk in de box van KPN Webmail verdwijnt? Nu moet ik elke X op 3 plekken die mail verwijderen, die ik wil verwijderen uiteraard :)

Alvast bedankt voor de reactie(s)

Inderdaad. Nu heb je POP3 en als je alles wilt verwijderen, dan neem je IMAP>

Hoewel, ik heb ook KPN en POP3 (omdat ik verschillende pc's in huisheb, en op alles de mail binnen wil krijgen)
De mail is altijd weg van de server in KPN, maar dat komt omdat ik dat in mijn mailprogramma heb ingesteld. Ik gebruik Thunderbird en daar kan ik instellen dat ik 7 dagen lang de mail (of langer of korter) wil bewaren op de server en dat het dan wordt verwijderd.
Dus kijk in je mailprogramma of je dat kan instellen.

Outlook8.jpg

Iedereen alvast hartelijk dank voor de reacties, ik ga het een en ander proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan