KPNPLANET internetplusbellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ik moest een laptop opnieuw laten verbinden met een KPN expiria ( zoiets) modem (= een siemens gigaset), wireless dus. Doe de cd-rom er in en volg idiotproof de instructies. Echter op gegeven moment moet er óf een gigaset usb plug óf een speedtouch usb plug worden aangesloten die er beiden niet zijn en voorheen ook niet nodig waren. De KPN modem sluit ook aan op de ingebouwde wireless app. van de laptop alleen zie ik de mogtelijkheid niet hoe dat te doen want zonder een van boven genoemde usp plugs aan te sluiten kom ik niet verder. Wie heeft ervaring met deze vorm van aansluiting??
 
Was het niet installeren op usb, en als het draait, overstappen naar draadloos?
 
Was het niet installeren op usb, en als het draait, overstappen naar draadloos?

Als je de cd rom volgt en dus gewoon de gebruiksaanwijzing voor de installatie dan krijg je op gegeven moment het verzoek om een wireless usb stuk aan te sluiten keuze uit de twee boven genoemde die staan ook afgebeeld en en van de twee moet je aankruisen anders kan je niet verder. Gezien het feit dat de laptop eerder is aangesloten ( is van een vriend en bij mij thuis vindt ie gewoon mijn wireless modem) kan hij dus gewoon functioneren zonder bovenvermelde hulpstukken. Ra Ra hoe moet dat nou. Kan het iets zijn dat bij mij thuis hij op een wireless kabel modem heeft gewerkt en het nu niet meer doet op een adsl modem????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan