Kraakende HDD

Status
Niet open voor verdere reacties.

cage

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
567
mijn hardeschijf kraakt bij het opstarten houd dat nou in dat hij dan kapot gaat? :(
 
misschien is ie héél hard aan het nadenken. de mijne doet altijd alsof ie gemarteld wordt tijdens het opstarten
 
Het houd het niet in, maar de kans is er wel!
 
je zou misschien een tool kunnen downloaden. bijv. Maxtor ofzo die heeft een hd diagnose. misschien heeft jou merk dat ook wel?
 
Geplaatst door masterprut
misschien is ie héél hard aan het nadenken. de mijne doet altijd alsof ie gemarteld wordt tijdens het opstarten
gemarteld hehe nou ok dan weet ik dat in iedere geval ik hou er rekening mee dan heel erg bedankt mensen !!

mvg,
Frederik
 
Bij mij doet die dat ook bij het opstarten regelmatig maar heeft niks met mijn harde schijf te doen maar met de ventilator die dan ergens tegenaan komt vandaar het geluid. Haal de behuizing is los en start hem op misschien is het wel een ventilator die ergens tegenaan trilt.
 
Je kan ook een liquid cooled schijf nemen, heb je geen last meer van geluid, heb ik ook, bevalt goed..
 
stap1
data backupppen op cdtjes
stap2
diagnose tool downloaden op site maker harddisk en schijf eens grondig beproeven
stap3
geld opzij leggen voor nieuwe schijf
stap4
biertje:D

Nee sommige schijven zijn wel herriemakers hoor, je kunt beste kijken of die geluiden al vanaf aankoop was of dat ze nieuw zijn/duidelijk harder worden. Zo ja, stap 3 en 1 zeker doen!

groetjes
 
is het goed dat ik ook voor 4 kies? :p hej heel erg bedankt he ! en trouwens toetje33 dat zal wel wat kosten niet zon liquid ding :8-0:.
en @temptation het was aan het begin nog niet zo, maar die hdschijf is ook al een tijdje oud hoor, dus het zou daar wel eens aan kunnen leggen maar toch heel erg bedankt allemaal voor de rest van de info.

mvg,

Frederik :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan