krakend geluid bij spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
381
als ik spelletjes speel komt er een krakend geluid uit de boxen, ik heb het gevoel dat het iets software-matigs is omdat mp3s afspelen bv. wel lukt
 
zo ik hoor net dat het geluid nu (na het spelen van het spel) ineens wel altijd kraakt, dus ook met mp3s en zelfs met windows-geluiden
 
Zitten de speakersplugjes er nog goed in?
Even eruit halen en schoonmaken en weer opnieuw erin wil wel eens helpen.

Kraakt het op ieder volume? Dus ook als het zacht staat?
 
ja, maar het geluid deed het zeg maar een kwartier geleden nog goed, pc niet opnieuw opgestart ofzo, alleen een spel opgestart en omdat dat kraakte wilde ik hier vragen hoe ik dat op kan lossen, en nu kom ik erachter dat ie bij elk geluid kraakt
 
Heb je de plugjes er even uitgehaald, schoongemaakt en er weer in gestopt?
 
Kan veel zijn natuurlijk.
Als jij een spel hebt gespeeld van een uur of wat en je hebt constant het volume op de hooste stand gehad, kan het zijn dat je speakers zijn "opgeblazen".
Het kan ook zijn dat je geluidskaart er even geen zin meer in heeft.
Heb je een hoofdtelefoon? Sluit die even aan, als het daar niet kraakt zijn het je speakers, kraakt het wel is het je kaart of een software probleem.
 
ik heb het introtje van het spel ff afgewacht, dat duurde een paar minuten, maar met volume voluit, ik zal koptel ff proberen
 
Wees nou eens wat voorzichtiger met dat harde geluid.
Is ook beter voor je oren en de buren.
 
Weet niet of je daar blij mee moet zijn dat ook je koptelefoon kraakt.
Start de PC eens opnieuw op.
 
het geluid doet het weer goed, ik heb ook ff de driver van de geluidskaart geinstalleerd, dus kan ook daar door komen, maar denk dat het opstarten heeft geholpen

bedankt
 
als ik het goed versta deed je geluid ff 15 minuten niet goed(Ik dacht eerst dat je al een week ofzo zat met dat probleem) Het ging minder lang hebben geduurd om ff je pc opnieuw op te starten(hij was misschien bezig met iets) dan hier een bericht te posten:confused:
 
Geplaatst door skelle
als ik het goed versta deed je geluid ff 15 minuten niet goed(Ik dacht eerst dat je al een week ofzo zat met dat probleem) Het ging minder lang hebben geduurd om ff je pc opnieuw op te starten(hij was misschien bezig met iets) dan hier een bericht te posten:confused:

Iedereen moet het leren.
Wanneer we allemaal de vooruitziende en helende blik van jou hadden, hoefde dit Forum niet te bestaan:D
 
ja dat lijkt idd wel zo, maar ik had met een ander spel dit probleem ook al langere tijd, en ik dacht, he laat ik het eens navragen.

ik heb nog niet geprobeerd of het geluid het met dit andere spel ook goed doet...
 
Verplaatst naar de juiste sectie. Ik heb het gevoel dat het aan de drivers heeft gelegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan