krakend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

maja76

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2006
:o hallo ,heb een probleem met me geluid van de boxen,het kraakt ,eh we zijn op ander forum al mee bezig,nutricia,als goed begrijp werken jullie er mee samen!!!
eh heb nu een week niks gehoord, en kom nu niet verder!!
eh zag dat hier meer op dit forum meer onderwerpen over waren !vandaar de vraag of me probleem hier kan neerleggen! wil wel een link van me topic neerzetten ,maar wilde dit eerst hier op forum voorleggen!!!!!

hoi we hebben samen met nutrica al bepaalde dingen doorgelopen!waaronder een logje van Everest!!! en de drivers opnieuw installeren ook !
kan je beste de link geven van me topic ,maar wil geen problemen veroorzaken !
vandaar die vraag al eerder hadt gesteld!of ik in overleg me probleem hier verder kan nalopen!!
kan je het ene en ander wel uitleggen ,maar zou veel dubbel werk zijn !!'
als ik de link van de topic hier mag plaatsen,zonder problemen krijg!!
eh weet niet of dat zo mag of dat chrash (supermoderator van hier geloof ik) erover moet beslissen?:o ben nog beetje nieuw hier!

Krakende speakers kunnen vele oorzaken hebben.

- Zitten alle kabeltjes goed vast?
- Zit de geluidskaart goed vast?
- Heeft de boel niet een keer te hard gestaan?
- Geluidskaart kan stuk zijn

Was dit opeens of nadat je iets gedaan hebt?

Enne, ik zou niet weten waarom jij hier geen link naar je topic op Nucia zou mogen zetten.

Laatst bewerkt:
hoi hoi eh ja dat weet ik ook niet !daarom maar beter eerst vragen!
:o op goede hoop dan maar!
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=19571
dit is de link !en eh er zijn nog 2 topics vooraf gegaan die link staat ook in de topic als goed is !:o kan misch goed zijn dat dee geluidskaart kapot is ,maar dit is misch dan toch te zien met Everest?:o eh ken het verder niet zo goed namelijk pas 1 nu meegewerkt!

hoi hoi jammer genoeg is het probleem er nog steeds ,eh is er een manier hoe ik kan testen ,of me geluidskaart kapot is?
en als ie kapot is?is dit een printplaatje of zo in de pc?
eh begrijp niet zo goed wat ik moet doen als de geluidskaart kapot is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan