krassend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb zins kort een zacht keassend geluid ui mijn boxen, als een soort achtergrond geluid, en ik kom er niet achter waar het vandaan komt, of hoe dit kan achterhalen

alvast bedankt

Als ik naar deze thread kijk, vraag ik me af bij welke toepassing je dat geluid hebt.

Of zit dat gekras er altijd, wat voor geluidsbron er ook maar ingeschakeld is?

krijg je dat als je scrollt?
Ik heb dit ook gehad op een computer met 15" tft.
Echt heel raar, ik hoorde als ik scrollde een beetje een schurend geluid net als of de scrollbalk tegen het scherm kwam :confused:. Meestal hoorde ik het niet omdat ik muziek op heb maar als ik dat niet had hoorde ik soms gewoon een schuurgeluid alleen als ik scrollde. Maar ik weet nog niet wat het echte probleem was en wat de oplossing is

Hij doet het altijd, ik heb alle stekkers er al uitgehaald, ik heb de boxen van de stereo er al op aangesloten,, via windows mediaplayer, tis behoorlijk irritant

1. Kijk in je Volume Control, via luidsprekericoontje rechtsonder in je Taakbalk, of je Microfoonvolume omhoog staat. Klik ander het vakje voor Dempen aan bij Microfoon.

2. Kijk via Configuratiescherm in Systeem, Hardware, Apparaatbeheer, naar je Audioapparaat, of Audioapparaten. Gele of rode icoontjes ervoor?

3. Staat er zonder dat je dat door hebt, een Audioapparaat aan met het volume omhoog? Kijk in MSN Messenger bij Extra, Audio- en videoinstellingen. Heb je MSN op ontvangen/spreken staan met het volume omhoog?

Ik denk dat krassende geluid opgelost is, Ik heb een camera de logitech Furion, en ook had ik de regelaar helemaal beneden staan, dan kon je toch nog een reactgie zien op de groene schuifbalk, Ik heb hem nu verwijderd, en het krassende geluid is niet meer te horen, maar nu nog hoe sluit ik hem op nieuw aan

Iedereen alvast hartelijk bedankt voor de tips en adviezen.

Je hebt nog steeds een geel uitroepteken staan naast USB Bridge in Apparaatbeheer? Dat betekent dat er wel een apparaat is aangetroffen door Windows maar geen stuurprogramma.
Heb je de camera rechtstreeks in een USB-poort zitten of heb je er inderdaad een Hub tussen gezet?
Kijk dan of je de stuurprogramma's door Windows kan laten zoeken.
Systeem, Hardware, Apparaatbeheer, op de USB-Bridge dubbelklikken en dan Stuurprogramma's en tot slot Stuurprogramma bijwerken.
(Mocht je stuurprogramma's hebben, op een CD of zo, ga daar via dat Stuurprogramma bijwerken zelf naar toe,
bijvoorbeeld D:\USB_Bridge\drivers, aannemend dat je CD-Romdrive letter D heeft.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan