Krijf office 2013 niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisette29

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2010
Via mijn werk heb ik bij Surfspot office 2013 gekocht en deze moet ik downloaden op mijn pc.

Ik kon de versie van 32 bits of 64 bits downloaden. Dus 64 bits gedownload (moet werken op mijn nieuwe laptop met windows 8). Downloaden gaat allemaal prima, maar zodra ik wil installeren, krijg ik steeds dezelfde foutmelding:

"De installatie kan niet worden voortgezet omdat een vereist bestand niet beschikbaar of beschadigd is. Start setup opnieuw vanaf de oorspronkelijke installatie-cd of downloadlocatie".

Nu kreeg ik van Surfspot de tip om mijn virusscanner tijdelijk uit te zetten (of in elk geval de firewall). Dit gedaan én ook de proefversie van office eraf gegooid.

Maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Heb hier thuis nog wel een 2007 versie liggen maar ik wil gewoon dat het werkt!

Dus....vergeet ik iets, zie ik iets over het hoofd, of kan iemand misschien hulp op afstand bieden? Ik heb dit Office pakket namelijk wel echt nodig!!

Dank voor de reacties!

Ok dan.
En goed gedaan :thumb:

Ik heb hetzelfde probleem. Heb een windows 7 machine, heb de 32-bits versie gedownload.

Na het draaien van de setup kreeg ik de melding dat ik eerst oudere versies van Office moest verwijderen. (Dit was een testversie van Office 2007, en deze heb ik verwijderd)

Maar bij de setup van Office 2013 krijg ik dezelfde melding als hierboven:

"De installatie kan niet worden voortgezet omdat een vereist bestand niet beschikbaar of beschadigd is. Start setup opnieuw vanaf de oorspronkelijke installatie-cd of downloadlocatie".

Microsoft Fix-it geprobeerd, maar heeft niet geholpen. je moet dan kiezen of er iets fout gaat bij de installatie of bij het verwijderen van een programma. Beide staan office 2007 en 2013 er niet tussen.

iemand enig idee hoe ik dit opgelost krijg?

Bvd

Oplossing office 2013 installeren windows8 (surfspot)

Ik heb hetzelfde probleem. Heb een windows 7 machine, heb de 32-bits versie gedownload.

Na het draaien van de setup kreeg ik de melding dat ik eerst oudere versies van Office moest verwijderen. (Dit was een testversie van Office 2007, en deze heb ik verwijderd)

Maar bij de setup van Office 2013 krijg ik dezelfde melding als hierboven:

Microsoft Fix-it geprobeerd, maar heeft niet geholpen. je moet dan kiezen of er iets fout gaat bij de installatie of bij het verwijderen van een programma. Beide staan office 2007 en 2013 er niet tussen.

iemand enig idee hoe ik dit opgelost krijg?

Bvd

Voor als het probleem nog niet is opgelost: Ik liep tegen hetzelfde probleem op. Het ligt echter niet aan surfspot, maar aan de beveiliging op de ProgamFiles map van windows 8 mbt gebruikersrechten. Ik had ook problemen met andere software. Ik heb de tip van een ander forum opgevolgd: dat is een nieuwe map aanmaken op de C, bijv. MyPrograms, en hierin de setup folder kopieren. Dan via rechter muisknop 'met administratierechten' uitvoeren.
Ik hoop dat het helpt!

Probleem al opgelost. Bleek dus wel aan het bestand van surfspot te liggen.
Ik heb de trialversie van office 2013 bij Microsoft gedownload. Deze installeerde zonder problemen. Ik heb deze geactiveerd met de code van het officepakket welke ik bij surfspot heb aangeschaft. Nu werkt alles prima.

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan