Krijg 127.0.0.1 niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

abalmelo

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Berichten
91
Ik heb sinds kort het volgende probleem :

als ik mijn email programma opstart (Incredimail), dan worden bij mijn emailacc vanzelf als inkomende mailserver 127.0.0.1 verneld....ik kan dit veranderen in de juiste server, maar na een herstart van het email programma staat het er weer.

Wie kan mij hier vanaf helpen???

Alvast thx voor een reactie
 
Waarschijnlijk gebruik je een Antivirusprogramma van Norton of Symantec, maar andere antivirus programma's gebruiken dit ook vaak.

Het verkeer wordt eerst omgeleid naar het antivirusprogramma om daarna na controleren naar je mailbox verstuurt te worden.

Dit is verder ok en moet je ook zo laten staan voor de werking van het produkt.
Even handig om te vermelden welk Antivirus programma en Firwewall je gebruikt om dit na te gaan.
 
Is een anti-spam en/of anti-virus pakket dat dat zo instelt.

Overigens, als die pakketten hun werk goed doen zou het met die instelling goed moeten werken. Kijk dus na of mail gewoon goed binnenkomt en verzonden kan worden. Als het gewoon goed werkt, hoef je er dus niets aan aan te passen. Werkt het niet goed, kijk dan na in je anti-spam en/of anti-virus pakket wat er daar ingesteld moet worden m.b.t. de ontvangende en verzende e-mailserver en andere instellingen om je mail goed te laten werken.

Tijs.
 
In C:\Windows\System32\drivers\etc staat o.a. het bestand "hosts" zonder extensie. Als je dat bestand met Kladblik opent, staat er (na een beschrijving) in ieder geval "127.0.0.1 local host" gevolgd door een lange rij namen van "slechte" webadressen met allemaal 127.0.0.1 voor zich. Hier staan de webadressen van adware en spyware verspreidende websites. In Spybot Search & Destroy wordt ook een database aangehouden van "slechte" webadressen en in de Geavanceerde modus kun je die lijst toevoegen aan het hosts bestand. Volgens mij moet bij jou het adres van Incredimail uit die hosts lijst verwijderd worden en moet je nagaan welk programma Incredimail heeft bestempeld als een "slecht" adres.
 
goed, heel wat antwoorden, waar ik mee ga stoeien

Alvast wat remarks op de gemaakte opmerkingen :

Ik heb McAfee al jaren op mijn pc en daar niets aan verandert en ook gebruik ik ZoneAlarm al tijden en ook daar is nix verandert...verder geen firewall.

Het laatste dat ik ge-installeerd heb voor ik die 'errors' kreeg was een update van JAlbum

De email gaat wel goed weg, maar komt niet goed binnen.
 
Waarschijnlijk dat McAfee dit mogelijk gebruikt. Is een normale instelling.

Kijk eens bij: http://ts.mcafeehelp.com/?siteID=1
Daar kun je op een knop klikken Run McAfee Virtual Technician

Deze check of alle van Mcafee goed werkt. Mogelijk dat deze iets vindt waardoor je nu problemen hebt.

Geen firwall zeg je maar je gebruikt ZoneAlarm (is dus een firewall)

XP gebruikt standaard ook een firewall.
Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> Firewall

Als deze aanstaat en je gebruikt ook ZoneAlarm dat de standaad XP firwall uitzetten mocht deze aan staan. Je krijgt dan zeker snel problemen door met 2 te gaan werken.

Problemen kunnen ook ontstaan door een update van o.a ZoneAlarm of McAfee of Windows Update of Spyware etc. Je denkt zelf dat je niets veranderd maar er gebreurt altijd genoeg op de PC waar je geen controle over hebt.
 
Dit is super.......


Met behulp van de virtuele McAfee techneut heb ik het prob weggekregen....het was gebeurd met een update van de engine....


MENSEN >>>>> THX
 
de virtuele McAfee techneut
En laten daar nou gewone mensen aan zitten;)
Ze klikken standaard vragen en antwoorden, en soms typen ze persoonlijk.
Als ik ze iets persoonlijks vraag, krijg je ook antwoord :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan