Krijg 2e schijf niet te zien

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je me nog verder helpen, want op de verborgen partijkies staan mappen, die ik hard nodig heb?
Groet,
Martin

Heb je die tool al naar partities laten zoeken?
Meer feedback en info wat en hoe je het doet zal de oplossing dichterbij brengen.
Zet van dat tooltje wat schermafbeeldingen hier neer, wel via TinyPics, is makkelijker en duidelijker.

Ook te doen is, de gegevens die je vind over de eerste schijf in Testdisk, onderaan die site staan alle voorbeelden, dat is de bovenste regel met "Disk /dev /s** - ...GB / ...GiB -CHS ...... 255 63
Op de puntjes staan ook cijfers.

Die vergelijken met de 2e schijf, die precies hetzelfde is en zou dezelfde gegevens moeten hebben maar dat denk ik niet.

Ik heb de 2 schijven door Lost Partition Recovery lagten doorzoeken en zie in de bijlage:

Meer weet ik ook niet te doen.
Het blijkt dus dat op de 1e schijf nog een verscholen partitie staat en op de 2e nog 2 verscholen partities met data.
maar hoe krijg ik deze weer te zien?
Ik hoop dat je me verder kan helpen.
Groet,
martin

Bijlagen

En welke opties geeft dat prog dan meer aan? herstellen miss?

Gebruik die nooit om dat te doen, gebruik altijd die TestDisk maar is die niet geschikt voor normale gebruikers.
Ga naar die Testdisk site en lees weer onderaan wat je kunt doen mocht het niet lukken met die andere tool.

Over het andere gevraagde lees ik niets, waarom niet?
En waarom niet even naar Tinypics uploaden, veel makkelijker voor de lezers hier al je geen Office 2008 of hoger hebt.

Laatst bewerkt:
Via EASUS ben ik er gekomen. Daar waren beide schijven zichtbaar.
Groet,
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan