Krijg Ballonnetje van Windows niet weg bij opstarten Desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heavyuser

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Beste forummers,

Ter illustratie een plaatje. Een beeld zegt meer dan duizend woorden...:p

http://yfrog.com/m9helpmijafbeeldingj

Als ik de instructies opvolg, die bij het ballonnetje horen, dan blijft het probleem toch bestaan en .... volgens mij loopt mijn desktop geen beveiligingsrisico en is de firewall van AVG of/en die van Windows XP servicepack 3 gewoon ingeschakeld.

Graag een reactie. Het is geen groot probleem, maar toch irritant. De desktop moet 'easy on the eyes' zijn, wat mij betreft. Zonder popups, die ik moet wegklikken.
Met vriendelijke groet,
:love:
Heavyuser

hij zegt dat automatische updates zijn uitgeschakeld. inschakelen en het werkt weer

En heb je al geprobeerd wat er in dat plaatje staat?

Zelf wijzingen instellingen van automatische updates

Beste forummers, :P

http://yfrog.com/2mth5sj
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. :thumb:

Het zelf wijzigen van de instellingen van automatische updates via het configuratiescherm, icoon 'systeem'', lukte prima. Daar staan de updates op automatisch inschakelen.

De popup met het het ballonnetje 'Automatische updates is uitgeschakeld' rechtsonder op het beeldscherm na opstarten blijft echter staan.
Ook na opnieuwe opstarten van de desktop.

Wie het weet mag het zeggen... Ik houd me aanbevolen voor een reactie. :d Ik heb er drie tweets over geschreven vandaag, maar via Twitter kreeg ik geen tips.

Met vriendelijke groet,
Heavyuser

Laatst bewerkt:
Legaal of niet legaal, that's the question

Beste forummers,

Al mijn computersoftware is natuurlijk legaal.
It goes without saying, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen.

In dat geval zou ik de ook de helpdesk van microsoft kunnen bevragen. Of kunnen herinstalleren. Is dat wat u bedoelt c.q. adviseert?

Ben toch nog wel benieuwd naar een reactie op dit forum, dus ik sluit de vraag nog niet af. :thumb:
Met vriendelijke groet,
Heavyuser

nou als ie illegaal is betekend dat dat hij geen updates kan ontvangen dus ik zat daar aan te denken maar dat is het dus ook niet maar ik moet veder eerlijk bekennen dat het voor mij nu een beetje ophoud

Vraag kan als 'opgelost' worden gemarkeerd

Beste forummers, :p
Bedankt voor het meedenken.
Dan sluit ik de vraag af.
Met vriendelijke groet,
heavyuser

Ballonnetjes van het scherm halen | alles wat je altijd al wilde weten, maar bang was

Beste forummers,
Dat is 'm. Kudoz voor CaptainBri.
Ballonvaren moet je buiten doen. :p
Met vriendelijke groet,
heavyuser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan