Krijg beeld niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Hallo Allemaal

Na mijn man zijn pc weer helemaal te hebben geinstalleerd kom ik er niet uit het beeldscherm goed te krijgen.
Laat ik wel zeggen het beeld was goed maar door te denken dat er wat mis was met het beeld kreeg ik hem helemaal niet meer goed.
Het beeld is veel te klein hij staat op 1024x768 ware kleur en ik heb al vele andere optie,s gedaan maar het lukt me echt niet mijn beeld weer op normaal formaat te krijgen.
Kan iemand mij helpen.

Met vriendelijke groet
Anita

Hoe bedoel je te klein?

Heb je zwarte balken naast en onder en boven het beeld, dit moet je afstellen met de knopjes op je monitor en dus niet in de instellingen in windows

ME weet ik verder niks van maar ga naar je configuratiescherm dan naar beeldscherm en dan naar instellingen.
Daar heb je links onderin een schuifbalkje zet dit iets naar links en je beeldscherm zou groter moeten worden.
Wel even op oke drukken of op toepassen.

Geplaatst door puppie
ME weet ik verder niks van maar ga naar je configuratiescherm dan naar beeldscherm en dan naar instellingen.
Daar heb je links onderin een schuifbalkje zet dit iets naar links en je beeldscherm zou groter moeten worden.
Wel even op oke drukken of op toepassen.

Als je dit doet ga je het beelscherm op 800X600 zetten. Ik dacht niet dat dit de bedoeling is. Een hogere resolutie, resulteert steeds in een beeldverkleining. Dat moet je aanpassen via de knopjes van je monitor.

Allemaal heel hartelijk dank voor het meedenken.
Het lukte me niet echt dus ik heb hem terug herstelt naar een paar uur terug en nu staat hij weer goed dus waar het aan heb gelegen is me een raadsel.

Heel hartelijk dank voor jullie hulp.

Groetjes Anitaxxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan