krijg bestand niet meer van mijn usb af

Status
Niet open voor verdere reacties.

charmedgirltjah

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Hoi allemaal, ik heb een probleem. Een tijdje terug kon ik via internet een spelletje downloaden die ik op mijn usb heb gezet. Nu wil ik hem echter verwijderen, en dat doet hij dus niet meer... Hij geeft een aantal bestandsnamen aan die hij niet kan verwijderen. Opnieuw proberen werkt niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, zonder mijn usb opnieuw te formatteren?
Groetjes Angela

Zet eerst je bestanden die je wilt behouden op je pc/laptop.
Formatteren, en bestanden terugzetten:o

Ja, da's een inkoppertje, maar de uitdaging zat 'm in de vraag / wens van TS om niet te willen / hoeven formatteren.

Doe eens met checkdisk en fouten repareren.

Volgende poging : een rechtse klik op één van die bestanden en dan eens een beetje met eigenschappen (rechten) 'spelen'?

Volgende poging : een rechtse klik op één van die bestanden en dan eens een beetje met eigenschappen (rechten) 'spelen'?
Ging ook niet:( ben een beetje moedeloos geworden, en heb toch maar geformatteerd:) Bedankt voor jullie reacties en meedenken;)
Groetjes Angela

Oké dan.
Eerlijkheid gebied mij wel nog te vertellen dat het formatteren zoals coenraad al aangaf, vaak wél de snelste methode is om problemen op te lossen, maar goed, aan de andere kant is het juist weer een sport om die doos plastic, metaalonderdeeltjes en whatever wat voor onderdelen, juist díe dingen te laten doen die wij willen dat ze doen, zónder euthanesie op het OS of bestanden te verrichten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan