Krijg continu de melding windows verkenner werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Ik ben in het bezit van een redelijk nieuwe laptop met windows 7 home premium. (64bit)
Sinds een week krijg ik continu de melding (als ik naar mijn mappen wil):

Windows verkenner werkt niet meer
Er wordt naar een oplossing gezocht.

Als ik wacht verdwijnt de melding,ook het scherm met mijn mappen maar een oplossing komt er niet.
Als ik de melding zelf weg klik zijn de mappen ook weg.

Soms moet ik het wel 10 keer opnieuw proberen om de mappen blijvend in beeld te houden (via start-computer en dan de mappen c: en D: en soms mijn externe harde schijf,zonder deze harde schijf komt deze melding er ook)

Wat kan ik hier aan doen,ik vind dit hoogstens irritant,en het vergt veel tijd en geduld.

Ga eens naar veilige modus opstarten en kies eens voor systeemherstel. Ik zie dat het nog maar een week geleden is. Het kan geen kwaad raakt niets kwijt. Pak een datum van ongeveer 10 dagen geleden. Wellicht is dit de handigste oplossing. Er zijn er nog meer als je het niet wilt

klik hier en klik dan op kijk mee hoe je dat doet.

Hallo manamana,

Helaas heeft het systeemherstel niet geholpen. Ik krijg nog steeds de zelfde melding te zien.

Zijn er misschien nog andere opties?

@dezenaamdan:

•Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan