Krijg de hyves:P

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan3189

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Ik wil op de zaak de site hyves blokkeren voor de gebruikers via internet explorer en dan Extra, Internet Opties. Dan ga ik naar het tabblad beveiliging en dan klik ik op Websites met bepaalde toegang. Daar kan je dan sites inzetten die je kan blokkeren. Hotmail heb ik eringezet en deze word ook gewoon geblokkeerd. maar als ik hyves erinzet blijf deze nog gewoon toegankelijk. Hoe kan ik deze blokkeren zonder dat ik er een apart programmaatje voor moet installeren??????

Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je alleen hyves.nl hebt geblokeerd.
Dan werken de subdomeinen (truusje,hyves.nl) misschien wel.

Ik weet niet hoe die beveiliging van IE in elkaar zit, want ik gebruik het al een flinke tijd niet meer.

Ik zou toch maar een klein programma installeren om ervoor te zorgen dat je op bepaalde sites niet meer kan. Anders moet je alles apart gaan blokkeren en mensen kunnen zo hun ....hyves.nl weer veranderen zodat je er wel weer op kan. Dit is dan onbegonnen werk.
Helaas kan ik je niet helpen met welk programma dat moeten zijn. Of heb je al een programma gevonden

dan moet je ook alle proxy dingen gaan blokkeren, want anders komen ze er ook nog op, netzoals bij ons op school:P
maar ook .hyves.hyves.nl blokkeren
ik zal even gaan zoeken voor zo'n programmatje

Laatst bewerkt:
jah dat lijkt wel wat, ik zal het morgen meteen proberen.

alvast bedankt en je hoort nog van mij

Hoi,

Kun je niet alle hyve accounts in één keer ontoegankelijk maken door dit in te vullen: http://*.hyves.nl? Eventueel met www. ervoor.

Ik weet niet zeker of dat werkt, maar ik weet dat het werken met een * in Firefox wel kan.

open IE
ga naar: extra -> internetopties -> tabblad "inhoud"

Stel je blokkades via internetrestricties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan