Ik zit al anderdhalf jaar bij tweakdsl als provider. In de laatste tijd krijk wordt steeds vaker mijn mail niet verzonden. Er komt een venster smtp password required. Vul ik dan mijn wachtwoord in, wordt mijn e-mail nog steeds niet verzonden.
Een paar uren later kan ik dan alsnog mijn e-mail versturen.
Een paar weken terug is een nieuwe versie van Thunderbird gekomen, maar erna kon ik nog zonder problemen mailen.
Wat ik mij vraag is: kan het zijn dat de smtp server van de internet provider problemen geeft?
In mijn mail account settings kan ik niets raars vinden. Het maakt niet uit of ik het wachtwoord wel of niet in de passwordmanager opsla.
Ik draai hier Ubuntu 10.04.
Heel incitentieel wordt bij het downloaden geen mail gevonden, terwijl ik via de webmail kan zien dat ik mail heb gekregen.
Bedankt voor het meedenken!
Een paar uren later kan ik dan alsnog mijn e-mail versturen.
Een paar weken terug is een nieuwe versie van Thunderbird gekomen, maar erna kon ik nog zonder problemen mailen.
Wat ik mij vraag is: kan het zijn dat de smtp server van de internet provider problemen geeft?
In mijn mail account settings kan ik niets raars vinden. Het maakt niet uit of ik het wachtwoord wel of niet in de passwordmanager opsla.
Ik draai hier Ubuntu 10.04.
Heel incitentieel wordt bij het downloaden geen mail gevonden, terwijl ik via de webmail kan zien dat ik mail heb gekregen.
Bedankt voor het meedenken!