Krijg geen beeld bij aangesloten muis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze vertelden het me zelf bij de helpdesk van Acer, en die flash update is ook gewoon van hun site te downloaden. dan zal dat toch wel goed zijn?
 
Tja, wel een merkwaardige zaak, want je gaat bijna vermoeden dat ze heel goed van de problemen op de hoogte zijn en ze zich er op deze manier met een Jantje van Leiden vanaf maken.
 
ja daar lijkt het wel een beetje op, zo zei die vent het ook "ik adviseer de mensen dan altijd maar om het BIOS te flashen"

Ik vond de helpdesk trouwens ook heel onproffesioneel over komen, net alsof die vent niet wist waar'ie het over had, ik legde m'n probleem aan 'm voor en toen was 'ie eerst 1 á 2 minuten stil, echt zo van "ja... uuuh uuuh... ja... uuuuuuuuuuuuuuuuuuh... ik zal es even kijken... uuuuuuuh..."
Toen vroeg ik 'm waar ik dat dan weg moest halen en toen zei 'ie dat ik dat gewoon van hun site kon downloaden, nou het zou mij nog wel lukken, maar ik kan me voorstellen dat iemand die weinig verstand van computers heeft "de typmiep van kantoor" bijvoorbeeld, dat die dat niet 1 2 3 voor mekaar krijgt.

maar goed wat zal ik doen, flashen of niet?
 
in de reviews op kieskeurig staat:

Geplaatst door Johan Vink op woensdag 7 januari 2004 op kieskeurig.nl:
In middels de nieuwste versie BIOS geinstalleerd, hiermee waren de (opnieuw) opstart problemen opgelost



tja...
 
Wanneer je je Bios gaat flashen zorg dan wel voor een goede backup en loop de procedure vooraf goed door zodat je geen fouten maakt.

Succes
 
Hoe moet je dat backuppen? (nog nooit eerder gedaan)
volgens de medewerker van acer moest het flashen zelf met winflash utility.
 
Lees dit eens allemaal door en waarschijnlijk worden je vragen dan wel beantwoord.

Mvg
 
En hij doet het weeeeer niet

De HD van m'n laptop was stuk dus er zit nu een nieuwe in, en hierop heb ik W2k geïnstalleerd, ik kan m'n laptop wel opstarten en windows ook wel, maar nu doet m'n muis het weer niet, maar dit keer kan ik windows wel opstarten met m'n muis erin, (voorheen liep hij al vast voordat de laptop was opgestart (nog voor de POST)
USB is goed geïnstalleerd, en als ik de muis er even uit haal als windows is opgestart en ik doe 'm er dan meteen weer in, dan doet'ie het wel weer, maar dit is toch erg lastig en onhandig.

Ik heb trouwens service pack 2, 3 en 4 geïnstalleerd, en bij apparaatbeheer zijn ook geen problemen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan