Krijg geen beeld bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huxley

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Berichten
82
Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe systeem inelkaar gezet maar ik krijg geen beeld wanneer ik hem opstart. Ik heb al een aantal keer geprobeerd het bios te restarten en de videokaart eruit halen en er weer opnieuw in doen en het geheugen eruit halen en er weer in, maar niks hebt....

Kan iemand mij helpen ??

Mijn specs zijn:
Asus P5LD2 moederbord
Intel Pentium IV D940 3,2 Ghz
Corsair 1024 MB Dual channel
Ati Sapphire x1600 Pro

M.v.g. Eelke
 
Heb je wel een voeding, die krachtig genoeg is voor dit systeem?
 
Ik heb er speciaal nog 1 voor aangeschaft de: Cooler Master Extreme 380Watt.
Van wie ik dit systeem heb gekocht had precies dezelfde, en bij hem deed hij het.
 
Afstandhoudertjes achter het moederbord geplaatst?
 
Hoe bedoel je ?? Ik heb nog nooit van afstandhoudertjes gehoord....
 
Je moederbord rust op deze houdertjes, zodat de solderingen geen contact met de kast maken. Er zijn meerdere soorten, maar hier een voorbeeldje:
picture_3117.jpg

Bron:
http://images.google.nl/imgres?imgu...nt=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&sa=N
 
Als je daarmee het moederbord vast schroefd dan heb ik ze gemonteerd, denk het wel want het moederbord licht op die dingen
 
Indien nodig, heb je de videokaart apart gevoed, als ook het moederbord?
 
Videokaart heeft geen voeding nodig, en het moederbord is ook goed gevoed, anders gaat hij ook niet aan he... Ik heb trouwens die 12 volt eruit gehaald (helemaal rechtsbovenin op plaatje) anders ging hij niet aan..

asus-p5ld2-boardbig.jpg
 
Die vier-polige 12 volts aansluiting behoord wel aangesloten te zijn, deze zorgt voor extra stroom naar de processor toe. Vreemd dat ie niet opstart, als deze erin zit.
 
Laatst bewerkt:
Bij alle andere computers hier thuis doen ze het niet als we de 12 volt aansluiten dus ik weet niet wat het probleem kan zijn.

Ik weet wel dat hij bij mij nu aangaat en het probleem denk ik bij de videokaart zit.
 
Videokaart al uit het slot gehaald en opnieuw geplaatst? Krijg je ook piepjes uit de pc kast te horen?
 
Ik heb 2 of 3 keer de videokaart eruit gehaald en er weer ingezet maar niks hielp.
Ik heb 1 keer een piepje gehoord, maar wist niet wat het was..
 
1 enkele piep, betekend dat alles goed is. Meerdere kan een bepaald probleem aangeven. heb je een andere monitor geprobeerd?
 
Nee ik heb nog geen andere monitor geprobeerd, maar dat zou het probleem toch niet kunnen zijn ??
 
Zolang je het niet probeerd, kun je dat ook niet uitsluiten.
 
Nee :( ander beeldscherm hielp ook niet, hij zei alleen maar "no signal input"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan