krijg geen beeld in FireFox maar bij Internet Explorer wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
hallo,

ik heb een site waat je bepaalde zenders gratis kunt bekijken( van ziggo) in FireFox krijg geen beeld maar in Internet Explorer wel... maar ik wil firefox gebruiken als standaard...
en als ik op de site kom komt er bovenin een balk met ontbrekende lug-in's instaleren... dat doe ik dan maar dan geeft hij aan dat er geen geschikte plug-in's zijn gevonden...
Ja. ik heb ziggo, dus ik moet het wel kunnen kijken

hoe los ik dit op (misschien een windows media player codec(al geprobeerd zonder suces)

MVG,
MrHook

Laatst bewerkt:
Kan mogelijk met invoegtoepassingen te maken hebben, die in IE wel ondersteund worden en in FF niet. Voorbeeldje, als ik bij Office online een training volg en daar zit een oefenopdracht bij, kan ik deze via de IEtab of IE gebruiken in FF verder niet. Dit vanwege een ActiveX besturingselement.

Kan mogelijk met invoegtoepassingen te maken hebben, die in IE wel ondersteund worden en in FF niet. Voorbeeldje, als ik bij Office online een training volg en daar zit een oefenopdracht bij, kan ik deze via de IEtab of IE gebruiken in FF verder niet. Dit vanwege een ActiveX besturingselement.

ow ok ik ga even de IEtab proberen

thx

the het is gelukt en hij doet het nu

**opgelost**

Mooi zo.:) Enige nadeel is, dat je moet aangeven de link met IEtab te willen openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan