Krijg geen beeld na upgrade.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand nog een idee wat het kan zijn? Want volgens de biosbeebs is er iets met mijn videokaart ofzo, maar Lange Pier had het over dat het geheugen niet goed was. Wat moet ik doen zodat het wel goed gaat dan?

eej ik denk dat je moederboord je geheugen reepjes helemaal niet aan kan of dat je videokaart kaduuk is greetz stephan
 
Ja klopt, me videokaart was kapot. Het is nogal een oud topic en ik had het al opgelost. Ik heb nu bijna een compleet nieuwe pc namelijk. (incl. casemod dus).
 
Jep.. heb nu nieuwe.. 8600 GT DDR3 512 MB ASUSje

beter maar ok dan weet ik genoeg ik dacht namelijk want dat heb ik ook gehad dat je dacht dat ie kapot was maar da ie er niet goed in zat omadt als ik goed gekeken had er een nieuwe koeler was op geschroeft heb ik ook gehad een nieuwe cooler voor een geforce kaart gehaald als je hem goed deed paste die perfect en stond op de kaart zelf in de weg hij was alleen zo breed dat hij over de aansluiting ging die in je moederbord moest dus ik heb daar efkes tegen aan lopen duwen en snel vast gezet gelukkig niks kapot maar k dacht dat jij hetzelfde dacht dat ie kapot was maar dat ie dat niet was
 
Nee bij mij was ie gewoon echt kapot.. Echt totaal niks kreeg ik eruit. Maar andere PCI-e videokaarten deden het wel gewoon.. dus een nieuwe was de beste oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan