krijg geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

jhonnybos

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
Berichten
267
krijg geen beeld

Halo luitjes
Ik heb een moederbord kt3ultra 2
en daar hat ik een amd athlon 2000 op maar nu heb ik daar een duron op gezet en ik doe hem aan maar krijg geen beeld . mijn video kaart die doet het wel heb ik op mijn andere pc getest en die video kaart is het merk geforce 4 mx440 .

wie weetr hier een oplossing voor
 
Misschien staat je BIOS nog verkeerd ingesteld.
Die kun je het best weer ff resetten.
Dat doe je meestal om eventjes het batterijtje op het mobo eruit te halen. Zo niet dan staat wel in de handleiding van je mobo hoe dat moet.
 
Heb je de rest van de instellingen wel goed staan op je moederbord.
 
batterij eruit gehaald

ik heb de batterij eruit gehaal den later er weer ingestopt maar hij doet het nog steeds niet
 
kan ik niet via die oude prossesor

moet ik niet eerst de oude prossesor erin doen en dan de voltage en zo op de duron richten
 
Klopt je moet diverse dingen aanpassen afhankelijk van het mobo. Dit kan per mobo verschillen. Dus de handleiding nakijken.
 
het heeft geholpen

volgende keer denk ik wat meer na , want ik had een uur eerder het zelfde probleem megt die athlon die heb ik op die duron moederbord gezet en toen starte hij met 1250 mhz op dus heb dat ook inde bios verandert .
maar deze keer staarte hij helemaal niet meer op .


en voor de duidelijk heid waarom ik dat heb verwisseld met moederborden dat komt omdat die duron heb ik netr zelf inmekaar gezet als tweede pc en die athlon had ik al maar op eenof andere manier was die duron sneller dus d8 ik dat dat aan de moederbord lach en dat was dus ook zo.


nog bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan