Krijg geen blanco pagina bij openen word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietjekukel

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Hallo allemaal,

Ik heb hier een HP laptop met VISTA en word 2007.
Wanneer ik word open krijg ik als nieuwe pagina gelijk een document wat ooit is gemaakt en opgeslagen maar inmiddels is verwijderd.
Ik kan de inhoud van deze pagina verwijderen en word afsluiten, maar bij het opnieuw opstarten van word komt dezelfde pagina keihard terug.
Ook wanneer ik een nieuw document wil openen komt hetzelfde document weer terug. Ik kan dus geen nieuwe documenten aanmaken,
Is er iemand die mij wegwijs kan maken en zodoende dit probleem oplossen ??

Bedankt voor Uw aandacht.,

Vr groet Piet.

Verwijder in onderstaande map het bestand normal.dot en probeer het dan nog eens.

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\Sjablonen

Da's wel heel drastisch, want dan ben je gelijk ook al je instellingen kwijt. Je kunt beter de Normal.dotx opzoeken, rechtsklikken en Openen kiezen. Vervolgens gooi je alle tekst weg, sla je het bestand op, sluit je Word af en start je Word opnieuw op. Dan zou het weer goed moeten zijn. Helpt dat ook niet, gooi dan de Normal.dot(x) weg.

Ik denk dat Piet dat zelf het beste kan inschatten :

@Piet : als jij een leeg en standaard 'wit' vel papier wil hebben zoals Word dat in beginsel aan je aanbiedt, verwijder dan zoals ik schreef de normal.dot.

Zitten er in het huidige bestand dat zich opent echter afwijkende lettertypes en / of andere instellingen die afwijken van hetgeen Word je standaard als blanco witte pagina aanbiedt, dan op de wijze zoals octafish beschrijft.

Opgelost !!

Hallo gast0225 en Octafish,

Jullie reactie's hebben de oplossing voor mijn probleem gegeven.
Heel hartelijk dank hiervoor !!

Vr groet Piet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan