krijg geen geluid met onboard card? driver?

Status
Niet open voor verdere reacties.
iets van soundmax??

ik kan zo van hier af ook niet meer ff zien hoe of wat.

bijzonder irritant

:(heb nogmaals in de bios gekeken maar daar staat echt niks met sound oid... wel iets met pci ofzo wat ik niet weet maar dat is het vast niet..

enige wat ik je nu kan zeggen is probeer eens alles opnieuw.

anders zou ik het hier van daan ook niet weten...:confused:

heb alles opnieuw gedaan maar dat mocht niet baten,

als je op google intypt: 'sound max driver not found' dan krijg je veeel meer mensen die met hetzelfde probleem zitten, maar de oplossingen die daar staan helpen ook niet..

ik ben er zat van, ga naar de saturn en koop wel een externe geluidskaart..

in ieder geval wel heel erg bedankt voor de hulp :)

hoi

je bedoelt een interne geluidskaart voor in een pci slot.

kijk eens op marktplaats voor een creative audigy(15 euro ongeveer)
prima kaartje

succes:thumb:

dat bedoel ik ja, heb een sweex ofzo opgehaald net van 10 euro :P alleen nu hoor ik soms piepen enzo tussen door.. :confused:

haha daar heb je dan gelijk in... wanttt ik heb het volgende gezeur alweer.. aldoor als die een geluidje zou moeten maken bv bij msn als iemand zich aanmeld etc.. dan hoor je een enorm gezoem en geruis etc.. ik wordt hier zoooo moe van he.. ongelofelijk..

met muziek etc ook hetzelfde geruis..
heb geen verstand van die merken maar deze was maar een 10tje dus vandaar dat ik deze kocht.. heb het ook verder nergens voor nodig alleen voor normaal geluid zegmaar..

jup, zat een cd bij.. je hoort het normale geluid er ook wel half tussendoor soms.. en staat dat het apparaat goed werkt..

jup nieuwe kaart..

zat goed in het slot, nu een ander slot geprobeerd maar nog steeds hetzelfde.. :( een irritante piep of ruis door het normale geluid heen.

tja.......

als ik jou was zou ik mee terug gaan en een goede creative kaart kopen

dit moet toch ook wel werken lijkt me? ik koop immers een nieuwe kaart.. hoe krijg ik de rest van deze rommel weer weg trouwens bij apparaatbeheer.. door al het proberen staat er een hoop onzin tussen..

zie bijlage.

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    41,5 KB · Weergaven: 11
nee maar in het begin voordat ik ging prutsen stonden er van al die dingen maar 1tje waar nu 3 dezelfden van staan.. kan het niet zijn dat door het proberen en andere drivers enz het erlkaar tegenwerkt?

kan.

wat je zou kunnen doen is onderdaad alles eens verwijderen en ff schoon beginnen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan