Krijg geen goede beveiliging op gang met NIS 2004 na install router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze Sweex ken ik niet, maar haal de vinkjes eens weg onder stateful packet inspection.

SPI is een geavanceerde firewall waardoor alléén pakketten kunnen binnenkomen waarom gevraagd is. Dit is een functie die NIS ook al heeft.

Proberen! en volhouden,

Groet,

Han
 
Han
Ik heb alles gedaan wat er voorgesteld is, de documentatie geraadpleegd, vinkjes aan, vinkjes uit, alles geprobeerd, niets werkt. Ik kom er niet meer uit en word er wanhopig van. Heb dus nog steeds geen volkomen veilige verbinding.

Met Norton is ook iets geks aan de hand. Waar ik voorheen in een logbestand kon zien wat er geblokkeerd was wordt nu alles vrolijk doorgelaten. Norton is inmiddels al 5 keer verwijderd, opnieuw geinstalleerd maar zelfs de standaardinstellingen geven niets verdachts aan terwijl dat wel zou moeten (bijv. na een securityscan op grc zou er iets geblocked moeten worden, niet dus! Ik zie alle lampjes van de modem en de router gezellig communiceren met elkaar en naar buiten dus!

Wat kan ik nu nog doen????????

wanhopige Jenny
 
Sluit de computer rechtsstreeks (zonder router) aan en controleer c.q. repareer NIS. Is de comp dan stealth? Indien ja, installeer dan de router geheel opnieuw (eerst resetten met het knopje). Firewall aanzetten, DoS, Ping etc aanvinken.

Doet ie het dan?

Han
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan