Krijg geen inbelvenster meer als ik op mijn inbelverbinding klik

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rolf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hoi,

Ik heb een probleempje. Ik heb XP en ik krijg geen inbel scherm meer als ik op mijn inbel icoontjes klik. Hij herkent het modem nog wel, maar ik kan niet meer inbellen. Ik krijg het venster niet meer te zien.

Ben ik een bestandje kwijt?

Groeten,

Rolf

Maar je inbelverbinding is nog wel ingesteld? Als dat zo is ga dan naar Start->Verbinding Maken->Met rechter muisknop op de verbinding en dan op eigenschappen. Kijk dan bij opties of 'Vragen om naam....." en "Voortgang weergeven..." staan aangevinkt.

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Maar dat is juist het probleem. Ik kan op die verbinding klikken wat ik wil maar er gebeurd niets, ook geen eigenschappen. Ze lijken wel dood. Ook als ik een nieuwe wil aanmaken krijg ik wel het venster wat voor soort ik ik wil, maar de next button doet ook niets :confused:

Ik heb alle programmatjes gedraaid die vermeld waren, maar tervergeefs werkt het nog steeds niet :(

en als je met hyperterminal naar een mobiele telefoon belt?

Hoi,

Ik kan wel girotellen enzo. Dus mijn modem enzo werkt allemaal.

Er gebeurt alleen helemaal niets als ik een "nieuwe verbinding" wil aanmaken of als ik op de bestaande verbindingen dubbelklik.

"how bizar"

opstarten met f8, last good known working config?

of veilige modus (met netwerkondersteuning)

probeer het eens op verschillende manieren....

via start/bureaublad/config scherm....

beetje aan*****n dus zodat we een iets duidelijker beeld krijgen van wat er nou eigenlijk gaande is met je peecee.

Groeten Eelco van der Klit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan