Krijg geen ip adres meer toegewezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn22

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
Berichten
7
Op de 1 of andere duistere manier krijg ik geen ipadres meer toegewezen,Het gebeurde van de week ik zat op een site die in 1 x vanzelf allerlei van die hotsearcbars ging downloaden(het waren er erg veel)hij crashte en vanaf dat moment kan ik nie het internet meer op..Druk ik op de internet browser dan staat er onderaan(Search Hotsearcbar)Klopt niet..Ik heb me internet opties veranderd in startpagina google.nl maar nog blijft het er staan...Ook heb ik een draadloos netwerk maar dat werkt al helemaal niet die valt om de haveklap weg en krijg ook vaak geen ipadres...Wie o Wie kan mijn helpen?

BVb....

Ps:De funktie herstellen werkt dus ook niet want ik krijg absoluut geen ip!:confused:
 
zal eerst maar grondig aan de slag gaan met de,
spyware die je heb op gelopen.

dingen die nodig zijn

1 adaware se + update
2 spybot ook met de laaste update,s
hijack this is wel moerlijk als je niet weet hoe je het,
moet doen maar er is een topic over hier.

daarna eens een updated virus scanner er over laaten,
lopen.

zie dan of je probleem weg is :eek:
 
Search en Destroy

Oke menssen ik heb het uitgevoerd en inderdaad hij vond diversen van die dingen,rapidblaster,powerscan,enz enz...Dit is dus gelukt,nu het volgende probleem ik heb hier 2 computers die via me hub lopen een sitecom 10/100 nu als ik ze aansluit staat er dat er een systymfout is een IP Conflickt hoe kan ik nou er voor zorgen dat ze het alle twee doen?ik heb het ook al geprobeerd met die draadloze maar dat werkt al helemaal niet.Hoe kan je nu een netwerk maken op de goeie manier ik ben er egt al een paar maanden mee bezig maar kom er egt niet uit:( dus daarom vraag ik jullie hulp...Om nog even op het oude probleem terug te komen hoe kan ik dat nou voorkomen....:cool:

Alvast Bedankt:D
 
netwerk

Harstikke bedankt voor de goeie tip!!!hij draait weer op volle toeren!!!alleen nu nog dat conflickt met me andere computer,weet iemand hoe je dat moet instellen zodra ik ze allebei aan heb dus de kabels in de netwerk adapter geeft die aan een IPconflickt!!Hoe is dit op te lossen?:confused: Harstikke bedankt voor de hulp alvast:)
 
Heb je misschien de ipadressen handmatig ingevoerd?

Welk ipadres krijgen de pc's?
 
Ip Conflickt

Nee eigenlijk niet ik heb gewoon de kabels erin gedaan en hij geeft telkens weer een conflickt...
Het rare is dat die gewoon aangeeft dat die verbinding heeft,de computer in me woonkamer heeft als ip adres:
192.168.168.254

De computer in me studio heeft als ip adres:82.156.219.54

De computer in me studio werkt nu maar die ander kan geen verbinding maken terwijl er staat dat die verbonden is:8-0:
 
Heb je kabel of adsl?

Komt het internet op 1 pc binnen?

Heeft het eerder gewerkt?

Kun je vertellen hoe je netwerk er nu uit ziet?
 
Ip

Ik heb kabel internet,De situatie is als volgt vanuit me modem gaat de hoofdkabel naarme sitecom HUB die verdeeld zich 1 naar me studio en de ander naar me woonkamer,

Ik had het eerst draadloos maar dat werkte al helemaal niet de verbinding bleef hooguit 5 min werken daarna gooide die er me weer af en ook dat conflickt,vandaar dat ik een hub heb gekocht en dacht dat het dan wel zou werken..Maar niet dus.Om eerlijk te zijn heeft het nooit eigenlijk goed gewerkt,altijd dat vage conflickt?
Misschien dat ik wat fout doe met instellen maar via windows XP is dat toch allemaal vanzelf haast?

Thnx:cool:
 
Een hub is niet het geschikte apparaat om je internet te delen.

Een router is wel een geschikt apparaat en de meeste hebben ook nog meerdere poorten (switch).

Wellicht dat je de hub nog om kunt ruilen tegen een router?
 
Ip

ok dan lekker zooitje dan,ik heb wel nog dat station voor die wireless daarzitten ook lan aansluitingn op en dat is toch wel een router?via die moet het dan toch wel lukken?het is een Sitecom wireless station dai fungeert toch als router?:confused:
 
Zou best kunnen maar zonder plaatje of type aanduiding kan ik dat niet zo zien
 
Thnx voor alle hulp ik heb het probleem opgelost!!ben zeer tevreden:) ....Mocht er nog een keer wat zijn dan zal ik zeker niet twijfelen en zal het laten weten!!:thumb: Toppie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan