Nou, had ik het zo mooi voor elkaar. Mijn draadloze netwerk werkte. Maar toen moest ik mijn laptop formateren. En nu werkt het netwerk dus niet meer. Het netwerk werkt via het programmatje van sitecom. Op beide computers zit een norton firewall. Uitzetten hielp niet. Het is niet dezelfde versie, kan dat het zijn.
Iemand nog iedeën?
Iemand nog iedeën?