Krijg GTA 4 niet geinstaleerd..

Status
Niet open voor verdere reacties.

michiel1992

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Best mensen,

Ik krijg gta 4 niet geinstaleerd.. hij deed het eerst altijd op deze pc maar heb het een half jaar geleden verwijderd en nu wil ik hem weer derop zetten en doet hij het niet.
Als ik de cd er in duw dan installeerd hij wel nog Rockstar Social Club. maar als hij wil beginnen aan de instalatie van het spel krijg ik een melding dat deze pc incompatible is en dan stuurt hij me een link van microsoft.com. ik snap er helemaal niks van...:(

De pc zou het spel gewoon aan moeten kunnen want hij heeft het eerst altijd gedaan.
-Core 2 Quad
-2 GB RAM
-GeForce 8500GT up to 1020MB.

Graag hier antwoord op.

Met vriendelijke groet.
Michiel

Laatst bewerkt:
er staat helemaal niks, er staat alleen can't install.. incompetenble with pc..
en dan zon link van microsoft:(

Nog een keer: Wat is de exacte melding. Dus precies. Desnoods maak je er een screenshot van. Want zo kom(en) ik (Wij van helpmij) er ook niet uit.

okeej ik zal morgen nog nog eens proberen. en dan zet ik een screenshot in het bericht.
hoe maak je die ookalweer??:p maar heb er vanavond geen tijd meer voor.

Groetjes Michiel

Printscreen knopje op je toetsenbord (Op het knopje staat Prtsc), open paint, plak het daarin, knip de foutmelding eruit, sla het op, upload het op www.imageshack.us, en doe dan het volgende:

Code:
[img]hierdelinknaarjeplaatjeopimageshack.us[/img]

Allemachtig wat een resolutie van het plaatje.. Maar dat erbuiten. Wat als je het in compatibiliteitsmodus probeert? (Winxp ofzo)

Drivers van de videokaart up2date?

Laatst bewerkt:
het plaatje kan je gewoon vergroten he(a) haha
ooh wacht even wat is winxp???
en jah zal de driver wel even updaten.

Groetjes Michiel

Windows XP. Maar kijk na het updaten van je driver maar even of het dan wel werkt.

Trouwens, heb je de instellingen wel goed staan van het beeld? (Resolutie, kleur, enzo)? Op het printscreentje is namelijk niet alles even goed zichtbaar.

ik heb geen windows XP ook niet op de laptop. (alletwee vista)
welke driver moet ik dan dowloaden want ik kan niet vinden welke ik moet hebben. ook niet op de site van*******...
nee, kleur en resolutie is goed want daar is niks aan gedaan. alee heb het printscreentje een beetje snel met paint gemaakt en klopt dus niet helemaal maar je kan de melding wel lezen.
maar hij heeft het een half jaar geleden wel op deze pc gedaan, terwijl hij nu nog precies hetzelfde is dus ik snap er niks van.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan