krijg harde schijven niet meer open

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je al Acronis Disk Director in je bezit? zo ja, maak er primaire partities van de logische stations, vooral diegene met 1 partitie, je kunt er ook repair partitions mee uitvoeren.

Indien niet, laat TestDisk eerst met analyze de bruikbare partities opzoeken, kijk wel goed of de groote klopt en kies voor write voor elke goed gevonden partitie, dit proces kan wel lang duren, met ADD gaat dat sneller.

heeft dus tot nog toe niets uitgehaald allemaal
heb nu wel gezien toen ik daarstraks mijn mp3 speler aansloot dat deze hetzelfde probleem heeft
maar mijn cd roms dan weer niet.

Misschien,indien je een 2e PC hebt,nu toch eens proberen om 'n schijf als slave,in een andere PC erbij te plaatsen,om te zien of hij daar wel geopend kan worden?

Greetz

Dus met Acronis Disk Director lukt het niet?:confused:

Verwijder ook eens aan de rechterzijde alle info bij de volgende registersleutel en reboot.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices

Worden alle partities weer geïnitialiseerd.

blijkt spijtig genoeg ook niet te werken :(
maar kan ik gewoon niet een programma selecteren waarmee ik mijn harde schijf kan open doen?
ik weet wel niet welk programma dit zou kunnen zijn.

En heb je daarmee de logische stations in de extendet partities primair gemaakt?

ja
alles wat hier gepost geweest is heb ik al geprobeerd maar niets blijkt te werken

Ook de optie "Recover Partitions" gebruikt?

Overigens kun je het best zo veel mogelijk screenshots plaatsen, die van ptedit en Goto EPBR heb ik nog niet gezien.

Haha, wat kunnen we dan moeilijk doen:(, ik maar denken dat de partitiegevens foutief waren, goeie leer...................:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan