Krijg het modem maar niet ingesteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zit dus niet zo een wan-ingang op de router/modem

wordt dus toch maar hele nieuwe modem+draadloze router in 1:(

rene90 zei:
Dus dit kan niet?
Zo te zien in handleiding op de website van de fabrikant kan het niet en het zou eigenlijk wel de bedoeling moeten zijn. :confused:
rene90 zei:
wordt dus toch maar hele nieuwe modem+draadloze router in 1
Achteraf gezien wel ja, het is eigelijk ook on-logisch om een modem vóór een modem/router te zetten, maar ik meende dat bij sommige modem/routers de modem functie uit was te zetten, helaas kan dat bij deze Belkin dus niet.
Er zal dus niets anders op zitten dan een nieuwe modem/router te kopen helaas.

okeee....naja wat moet moet he,

toch bedankt voor de hulp:)

hebben jullie nog adviezen welke merken ik zeker niet moet kopen?

Deze

Dit zou dus moeten werken? kan ik 2 pc's draadloos aansluiten, dus pc1, en pc2,

is dit een normale prijs?

Ik zou nooit een Sweex kopen, slechte ervaringen en negatieve reacties op dit forum over dit merk.

Verder ziet dat setje er wel leuk uit en prijs lijkt mij ook niet verkeerd.
Je had ook al een usb ontvanger toch? Misschien kun je daar nog je voordeel uit halen want hier zitten er zelfs twee bij.

inderdaad ja, en hier heb je 11 euro verzendkosten, ga wel even naar de kpn winkel hier in amsterdam of ze hem kunnen bestellen,

maar beide pc's moeten een ontvanger toch? hoe stel je het modem dan in eigenlijk? of zit 1 pc bedraad aangesloten, gewoon precies hoe die belkin stond aangesloten

telefoon kwam in router/modem, dan pc1 gat met netwerkkabel naar netwerkkaart pc1, en dan draadloos naar boven:)?

okeee even wachten op salaris

hartelijk dank;) :thumb:

Je hebt de keuze uit een ontvanger of met een draadje, het is maar net wat je zelf wilt.
Het configureren van de router gaat meestal eerst met een draadje (is meestal wel bijgeleverd) en daarna -wanneer alles goed ingestelt is- kun je draadloos gaan indien gewenst.
Het is een draadloze modem/router met vier poorten dus je kunt er draadloos en bedraad meerdere pc's aan hangen, de keuze is aan jou. :)

Laatst bewerkt:
Okeee zelfde als de belkin dus:)

nou dan moet het gaan lukken, na de vakantie ga ik hem is bestellen, online kost hij 160 euro met btw, verzendkosten etc,

is er een winkel die speedtouch verkoopt?

de kpn winkel of iets?

goedkoopst

zo ik heb al draadloze ontvanger dus die 2 waren eigenlijk overbodig...hier het goedkoopst gevonden:) even bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan