Krijg icoontje niet weg, wat ik ook probeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

marconist

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
128
Beste forumleden,

Laatst heb ik een programma geinstalleerd (convert with CIB pdf) om .DOC bestanden naar PDF formaat te converteren.

Automatisch wordt dan in Word zelf een icoontje gezet waarmee je direct kunt converteren naar PDF, heel handig.

Wat niet zo handig is, is dat je na het verwijderen ( Configuratie --> Software ) van CIB pdf dat icoontje in Word niet meer weg krijgt. :evil:

Ook niet als je Word, na de-installatie, weer opnieuw installeerd blijft dat vervelende icoontje staan, zie bijlage.

Hoe kan ik dat icoontje verwijderen?:eek:

OS: Windows XP pack 2

Ik heb deze vraag eerder gepost onder Word, maar ik krijg zo'n vermoeden dat Windows XP de dader is die telkens een mij onbekend filetje opstart en in Word plaatst.

Bijgesloten Bestand: cibtje.JPG
 

Bijlagen

  • cibtje.JPG
    cibtje.JPG
    9 KB · Weergaven: 38
Ga straks aan de gang met CCleaner alvast bedankt voor de tip, hoort nog van me:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
niet opgelost

Ook CCleaner helpt niet, ook niet na een herstart.

Icoontje kijkt mij nog steeds tromfantelijk aan, toch zal ik hem eens de nek omdraaien:evil:
 

Bijlagen

  • cibtje.JPG
    cibtje.JPG
    9,4 KB · Weergaven: 29
Wat heb je precies gedaan met CCleaner??

Je moet namelijk wel de registercleaner gebruiken en niet de gewone cleaner:)

Maak wel een back-up voordat je gaat verwijderen!
 
register?

Heb gekeken in het opstart deel, maar daar zie ik niks wat op CIB -PDF lijkt.

Zie bijlage.


Of kan ik nog ergens anders terecht in CCleaner en waar dan?
 

Bijlagen

  • sleutels.JPG
    sleutels.JPG
    49,5 KB · Weergaven: 48
Je moet naar het tabblad problemen:

Fouten
Door middel van het laten controleren op Fouten kunnen verschillende onevenheden in je computer worden verwijderd.
Dit geldt zowel voor fouten (overbodige of gebroken register-entries) in het register, als fouten betreffende snelkoppelingen.
Klik, nadat je eventueel de keuze-opties hebt aangepast, op Scannen naar fouten om CCleaner de fouten te laten opsporen. De gevonden fouten worden weer weergegeven in de resultaten-lijst.
Opgespoorde fouten worden niet gelijk verwijderd, maar weergegeven in de resultaten-lijst, met een vinkvakje.
Door het bijbehorende vinkvakje leeg te maken, voorkom je dat het betreffende item wordt verwijderd.
Klik, als CCleaner klaar is met het opsporen van fouten en je eventueel items hebt uitgevinkt, op Herstel geselecteerde fouten om de gevonden (en geselecteerde) fouten te herstellen.
CCleaner zal nu vragen om bevestiging van de gemaakte keuze. Klik, als je door wilt gaan, op Ja.
Er wordt vervolgens een venster geopend, waarin de map, waar de backup moet worden bewaard, kan worden gekozen alsmede de naam van het backup-bestand.
In het volgende scherm wordt de eerste fout, uit de lijst van gevonden en geselecteerde fouten, weergegeven.
Hier kan worden gekozen uit een aantal handelingen:
- << : Ga naar de vorige fout.
- >> : Ga naar de volgende gevonden fout.
- Fout herstellen : Alleen deze fout herstellen en de volgende fout tonen.
- Selecteer alle geselecteerde fouten : Hersteld, zonder verder melding of onderbreking, de geselcteerde fouten.
- Sluiten : Sluit het venster en ga terug naar het hoofdscherm.

Bron: Jawwi.nl
 
Misschien toch ergens anders de oorzaak

Ik heb ook nog even op nare icoontje geklikt ( in Word 2003)en dan krijg ik de boodschap waar ik een printscreen van heb gemaakt, misschien is dat ook een vingerwijzing?
 

Bijlagen

  • macro.JPG
    macro.JPG
    37,2 KB · Weergaven: 46
Register

Alle fouten met CCleaner in het register zijn hersteld,

Positieve element van deze post: Weet nu hoe CCleaner werkt en wat je er mee kan doen, waarvan acte.:)


Negatieve element: mijn probleem staat nog steeds :mad:
 
Icoontje is toch verwijderd!!!

Na wat zoekwerk heb ik de oplossing nu toch gevonden :thumb: , de oplossing ligt binnen de instelling van Word 2003 zelf.

Met alle begrip dat je een onderwerp maar eenmaal mag posten, was het voor mij toch moeilijk geweest om te kiezen onder welke map ik zou moeten posten, ofwel de Wordmap, ofwel de Softwaremap onder Windows XP.

Uiteindelijk blijkt nu dat het beter gepost kon blijven onder de map Word, maar goed dat weet je van tevoren niet

En nu de oplossing:

Binnen Word 2003:

- Extra
- Aanpassen
- Opdrachten opnieuw schikken
- Besturingselement
- selecteer nu: Convert with "en dan het betreffende item"
- Verwijderen.

Als laatste wil ik eenieder bedanken voor de moeite die zij hebben gedaan om mijn probleem op te lossen.;)

groet

marconist
 
Mooi dat het gelukt is :thumb:

Je hebt dus wel flink moeten speurneuzen.
Maar zo als met alles: "het is een weet".

:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan