krijg idiOOOOt grote letters op de sommige websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
220
Hallo,

Heb geen idee waar dit aan ligt. Heb de nieuwe MSN gedownload en sindsdien zo ongeveer, krijg ik letters van centimeters groot op mn scherm, bij Gmail en sommige andere sites, echt bezopen.
Heb al systeem herstel gedaan, maar maakt niks uit.
Ik heb een plaatje, ff kijken of ik dat er in krijg.... nee dus, weet niet hoe ik die in een URL moet zetten, jammer.

Groetjes,
Carla
 
Kijk even (in Internet Explorer) bij menu-optie Beeld -> Tekengrootte
Kijk of die wel op Normaal staat.

Post anders even een schermafdruk van een deel van het scherm. Zul je wel eerst met winzip of iets dergelijks in een .zip bestand moete stoppen, want anders zal het te groot zijn.
Zie mijn 'handtekening' hoe je een schermafdruk kunt maken en opslaan.

Tijs.
 
plaatje

hallo,

Bedankt voor je reactie :) Heb wel een jpg maar weet niet hoe te plaatsen. Maar zie al dat dit de tip van de DAG is, thanks :-D snap niet hoe het daarop komt, maar stond inderdaad op extra groot, vreeeeemd. Maar het is opgelost, great site is dit toch :-D

Groetjes
Carla
 
snap niet hoe het daarop komt, maar stond inderdaad op extra groot, vreeeeemd.


Heel waarschijnlijk heb je per ongeluk een keer met het muiswieltje gescrolled terwijl je de control (ctrl) toets had ingedrukt, daarmee verander je namelijk ook de tekengrootte.
Probeer maar:
CTRL+omhoog scrollen=kleinere letters
CTRL+omlaag scrollen=grotere letters
 
wieltje

Heel waarschijnlijk heb je per ongeluk een keer met het muiswieltje gescrolled terwijl je de control (ctrl) toets had ingedrukt, daarmee verander je namelijk ook de tekengrootte.
Probeer maar:
CTRL+omhoog scrollen=kleinere letters
CTRL+omlaag scrollen=grotere letters

Hallo,

Ook bedankt voor je reactie :) zou mn andere helft gedaan kunnen hebben, ik gebruik dat wieltje echt helemaal nooit. Dit overkomt me dus nooit meer, ben blij dat ik er vanaf ben, werd er gestoord van haha

Groetjes,
Carla
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan