krijg 'm niet meer opgestart!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pi-Air

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2003
Hallo!

Ik heb gisteren een kleine upgrade gekocht, namelijk een p4 2,4ghz met een asus p4s8x en een gforce4 4200ti

Na dit alles in mijn termaltake te hebben geinstalleerd was het tijd voor de start. Start verliep goed (bios etc), maar een nieuw besturingssysteem (XP) wilt ie nie pakken.

Formateren van de schijf (30 gb aan data naar de knoppen) doet ie maar gedeeltelijk. om precies te zijn tot 20%. Daarna blijft ie hangen en doet ie niets meer.

Tips?

Meer details graag.. Wat gebeurt er precies als je XP wilt installeren?

computers....je klooien. Na een zware nacht de boel draaiende te krijgen (ik heb 'm uiteindelijk na veel genoei geheel kunnen formateren) heb ik het nieuwe besturingssysteem (xp) er op gezet. service pack I er op, ns 2003 nog wat andere zooi en gaan met die banaan....dacht ik.....
Nu krijg ik weer een ander feest, gelijkend op het vorige probleem.
Als ik de powerknop indruk gebeurt het volgende:
- bootscherm (zwart waarop de processor etc op staat vermeld);
- windows xp logo met daaronder dat kruipende kreng en dan....niets! een zwart scherm!
het apparaat reageert nergens meer op. alleen de reset/powerknop.

ik heb zo'n vaag vermoeden dat sevice pack I en Norton niet goed met elkaar overweg kunnen, aangezien ik nadat ik norton had geinstaleerd ik het hierboven geschreven verhaal kreeg.

Kan dit en (belangrijker) wat kan je er aan doen????

Greetz

Probeer dan Norton te verwijderen in de veilige modus?

heb ik al geprobeerd. Je kan echter in de veilige modes niet via het configuratiescherm software verwijderen. Ook de gehele map deleten is een probleem. Ik heb dus alles met stukjes en beetjes verwijderd. Alles op 1 file na kan verwijderd worden.

Na de reboot kwam hetzelfde euvel weer terug...

Dan word 't nogal ingewikkeld.. Ik zou Windows opnieuw installeren en Norton niet meer, dat zal 't makkelijkst zijn.

zo'n vermoeden had ik al... moet ik dan maar gaan proberen. thanx 4 the advise greetzP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan