Krijg maar 1/3 van de krant te zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertini

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
156
Beste allemaal,

Sinds 10 dagen heb ik een nieuwe ACER 8530G laptop computer. Alles werkt, maar als ik mijn startpagina www.ad.nl opent, dan zie ik ongeveer een derde deel ervan aan de linkerkant van het scherm. Hoe ik ook googled, een oplossing heb ik niet gevonden.
Die zelfde startpagina heb ik op Internet Explorer 8 gezet, en na een andere instelling is die wel helemaal zichtbaar.
Ik wil graag met Firefox blijven werken, omdat ik het een betere browser vindt, en omdat bepaalde instellingen beter werken.
Heeft iemand een idee hoe ik dat eventueel zo in kan stellen dat de gehele startpagina van het AD zichtbaar is?
Alvast hartelijk dank voor het meedenken / oplossing!

Gertini

Dit jaar 10 jaar lid van Helpmij
 
Ah, de lelijkste krantensite van Nederland, ik zou 'm als browser ook niet graag laten zien.
Maar serieus, ik zie hier geen problemen, noch in Opera, noch in FF. Wat wordt er bij jou precies afgeknipt?

EDIT: en wat heb je in IE aangepast om het daar aan de praat te krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Kan maar 1/3 van mijn krant zien in Mozilla Forefox

Alle andere sites worden normaal weergegeven zoals Trouw bijvoorbeeld. Alleen het AD niet. Misschien heb je gelijk dat het AD niet de beste krant is, maar ik ben al heel erg lang abonnee. Ik klik in het menu 'Beeld' op inzoemen, maar dan krijg ik alleen maar grotere letters. Vreemd vind ik dat de rublieken aan de zijkant zoals Binnenlands nieuws in drie regels wordt weergegeven. Nu kan ik IE8 wel gebruiken, want daarin krijg ik wel een normale pagina te zien, maar ik ben erg gehecht aan Firefox zonder popups e.d.
Is er een oplossing voor deze vervelende instelling? Dat zou me een hoop buikpijn schelen!

Alvast weer bedankt
 
Alle andere sites worden normaal weergegeven zoals Trouw bijvoorbeeld. Alleen het AD niet. Misschien heb je gelijk dat het AD niet de beste krant is, maar ik ben al heel erg lang abonnee. Ik klik in het menu 'Beeld' op inzoemen, maar dan krijg ik alleen maar grotere letters. Vreemd vind ik dat de rublieken aan de zijkant zoals Binnenlands nieuws in drie regels wordt weergegeven. Nu kan ik IE8 wel gebruiken, want daarin krijg ik wel een normale pagina te zien, maar ik ben erg gehecht aan Firefox zonder popups e.d.
Nou weet ik nog steeds niet wat er bij jou van de site wordt geknipt bij FF. Als je bedoeld dat de site niet in het midden van het scherm hangt maar zich helemaal links ophoudt, dat is gewoon hoe de site ontworpen is. Dat bij FF allen tekst wordt ingezoomd ligt inderdaad wel aan een instelling. Als het goed is staat er onder beeld->zoom een optie voor "alleen tekst" die moet je dan even uit zetten (welke versie van FF hebben we het trouwens over?).
 
Krijg maar 1/3 van mijn strartpagina te zien

Hey Naarling, je bent een kei man! Heb dat vinkje vanaf het begin over het hoofd gezien!
Alles werkt weer als vanouds.

Hartelijk dank voor je hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan