krijg melding PntVideo.drv Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dolfijntje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Hallo wie kan er mij helpen als ik een mail krijg of een foto dan gaat deze niet open ik krijg de volgende melding kan Pnt video.drv niet vinden of onvoldoende geheugen.
Ik weet dat het een driver is, zover ben ik al en ik denk ook van paint of iets dergelijks.
Maar ik kan er nergens geen vinden, wie kan mij helpen en kun je meteen schrijven hoe ik het verder moet doen.

bvd dolfijntje:D

jozo

Bedankt jozo,

Het kan dus heel goed kloppen ik heb vorige week corel draw 4.0 gezet ik had ook de 9.0 maar die ken ik niet zo goed, en ik moest voor iemand een foto veranderen dus ik dacht laat mij maar gauw corel 4.0 nemen, omdat ik daar vroeger veel mee werkte. Maar nu heb ik die allang van mijn pc gegooit en nu bij zoeken coreldraw ingetikt en geeft geen resultaten.
Maar ik krijg nog steeds de melding als ik een jpg foto binnen krijg dat hij die niet kan openen?
Zou ik dan nu die corel draw 9.0 moeten zetten of kan ik het nog anders oplossen ??? Ik heb windows xp staan de home versie en geheugen tekort kan het niet zijn heb er nog 70 gb opstaan van de 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan