Krijg Microsodt onderdelen/programma's niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik wil een onderdeel van de programma's van MS uitschakelen, maar in het conf.scherm krijg ik een blanco scherm bij de onderdelen van Microsoft pgrogramma's
Hoe krijg ik die weer te zien?
Groet,
Martin
 
Hallo Martin. Probeer eerst systeemherstel enkele dagen terug of zo. Of heb je er al heel lang last van.
 
Het is ale een tijdje zo, maar toen had ik het niet nodig. Vandaar dat systeemherstel niet helpt.
 
Ok, kan je eerst even vertellen welk programma of onderdeel je wil uitschakelen?
 
Ik wil nl IE11 installeren. Ik heb het gedownload, maar krijg het niet gedaan. IE9 blijft . Ik heb ook geprobeerd eerst IE10 te installeren, maar dat lukt ook niet.
Toen dacht ik ik ga IE9 de-installeren via Windows programma's, maar daar stond dus niets in!
 
Martin het moet toch echt kunnen. doorloop deze stappen eens op je gemak dan zou het moeten lukken.

Ik zocht voor je op scheelt mij een hoop type werk. :p

Klik hier eens. Dit zou al voldoende kunnen zijn.

Verder kun je hier mee nog aan de slag gaan. Klikje
 
Sorry, maar ik heb alle stappen genomen. In mijn download map staan IE 10 en IE11, en als ik minstalleer dan gaat dat prima, maar als ik IE opstart dan blijf ik IE 9 zien.
En nogmaals : de Windows onderdelen zijn niet te zien in het programma (verwijder) venster.
Is er iets bizonders aan de hand? (ik denk van wel)
Hoop, dat jullie me verder kunnen helpen.
Groet,
Martin
 
Naar mijn mening is het zoeken naar de bekende naald. Hoe zit het met je updates.

Scan maar eens met malware bytes of zo,

Hulpje. Klik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan